frisk och kry igen :)

Hej mina vänner! har blivit väldigt dålig uppdatering från min sida, har helt enkelt inte haft tillgång till internet, men från och med lördag så kommer jag blogga varje dag igen :) ska nämligen till norrköping och byta mitt trasiga till ett helt då :) Ska bli skönt att få tillbaka det :) Ska försöka fixa färdigt mina marysaker och lägga över det på en skiva, och sen rensa lite i min data innan den får för sig att dampa xD man vet aldrig med min dator xD
Just nu sitter jag vid syrrans data, och lånar deras internet, dom är snart hemma så ska inte sitta här så länge till :P
Hade bara tänkt slänga in ett litet inlägg. :)
Och nu är jag frisk också, sååååå skönt :) ska iväg till praktiken i morrn, och sen blire skolan en sväng på lektion ^^
Blir nog bra, sen bär det hem, plocka ihop lite tvätt och sånt ska nog ha tvättstugan på lördag, vi har börjat med ett städschema här hemma från och med imorrn så de ska bli spännande och se hur länge de håller :) men jag hoppas att de ska funka, för de kommer bli städat varje dag :) och på så vis slipper det se ut som ett bombnedslag ;) Toppen eller hur? (Y) :) Jaha nehe, syrran är på G ska väl stänga av så hon kan skicka iväg lite bilder till en kompis och så :)

Lovar att blogga snart igen, Promise! <3

Miss you<3 Mariette, Alisa, Jessica, Jennie<3 i´m always gonna remember the words you said to me<3

SKÅNE I SOMMAR<3 saknar min bella<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0