Fredag = Kroooooooooogeeeen :D

Hejhopp! allt är på topp! :)

Haft en väldigt bra dag på praktikdag idag :) var där lääängre idag :D eftersom karin vår filmkunskapslärare är sjuuk ^^
såå då passade jag på att stanna kvaaaaaar, älskar ju verkligen att vara där ^^ <3
jaa, kom hem för en dryg halvtimme sen, och nu har jag slängt i mig en macka ^^ och nu sitter jag här, ska sitta här ett taaag sen är de FIIIIIIIX! som gällere ^^ Rikitik ska ju krusa håret på mig så de lär ta lite tid ;)
Sen är det utgååång som står på schemat ;) Blir till att träffa Becca, hanna och så  där nere :) Kuuul :)
Neej ska va lite social mot fanny på msn ;) Kanske slänger in en outfitbild sen ;)
Får se om jag hinner de ;)

aja, hörs sen då ;)

Puss!

Jag saknar min fina flickor<3

Jag vill åka till Halmstad till Fanny typ nuuuuuuuuu <3

Kommentarer
Postat av: Fanny Walhed

HAha! :) Satan att det ska va så dyrt :(

2010-03-26 @ 18:01:12
URL: http://komigenfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0