BRISKA! :D

haha, ja de är god drickbar sak ;) MYCKE god om ja får säga de själv ;)
ojoj, nu ska vi inte glida in på dom banorna inte ;)

Idag har de vart en helt okej dag IGEN :) gjort klart bildkollagen till visarkvällen på torsdag :) Talangjakt idag också :)
Grymt kul :) Alla barn är så egagerade och gör sitt yttersta för att de ska funka :) och hittils har det funkat braaaa :)
Det är så fruktansvärt kul att va på forssjö skolan, så otroligt liten och mysig skola<3
Ska försöka fixa klart mina praktikuppgifter och RAPPORTEN så jag får lämna in skiten så ja blir av med den nån gång :P

ja nä kommer inte på så mycke mer att skriva faktiskt, är skapligt trött ska nog lägga mig rätt snart ^^
imorrn är de onsdag, ett steg närmare torsdag och två till fredag ;)
nej nu ni är de dags att sluta skriva ^^ Eller nåt xD

sitter och lyssnar på Mariette heeeela tiden.. kan inte lyssna på nåt annat typ.. såå vacker röst så vacker,begåvad,underbar,snäll, helt fantastisk människa<3 Du finns alltid i mina tankar<3
Jag säger bara en sak, ett minne med massa kärlek<3


Godnatt Alla fina

/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0