äntligen kan jag blogga lite ibland.

jaa telia har ju stängt av mitt internet, men som tur är så fick syster igång sitt internet härom dan så jag får låna de lite då och då ;)

just nu ligger man sjuk :( suck.. hatar att vara sjuk :(



Skulle vilja åka på allihopa, men de går ju inte riktigt :(
Men den 21 maj ska ja till E-tunaiaf. ett MÅSTE.
Om jag så ska behöva åka ensam.

Saknar henne sååååå mycke, kommer aldrig glömma vad hon viskade i mitt öra innan vi sa hej då och skiljdes åt,
en kort mening som gör att jag är tvungen att träffa henne igen<3
FinaFina människa<3

Mariette Hansson, <3 personen som berörde mig, och fick mig att förstå vissa saker, hon är min absolut största förebild nånsin!

Godnatt gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0