studenten närmar sig :D

Heeej på er! Det har vart så mycke nu de senaste dagarn och jag har verkligen inte haft ork till att sätta mig ner och plugga :/ Men nu hade jag lite tid över i skolan så jag tänkte att jag skulle slänga in ett litet inlägg :)
har åkt på en dunderförkylning, vilket inte är så bra, och inte kul heller för den delen :/ Hostar och snorar om ja vet inte vad, :/
Imorrn är det torsdag och imorrn är det ingen vanlig skoldag, vi BFtreor är bjudna på den årliga utsparken som tvåorna ordnat :) det ska bli kul att se vad dom har hittat på :) Sen blire brännboll med både ettor och tvåor och på kvällen är det tältning, får se hur blir med tältningen dock :P
Och på fredag är det bastukväll vid krämboll ^^ Får väl se om jag drar iväg på de ^^ Det återstår att se ;)

NU är det bara 10 daagar kvaar! :D
Lääängtar! :D

Nej dags att kila, skriver kanske senare om jag orkar xD

See ya!



Finns alltid här för dig gumman <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

taack<3 Det behövs just nu! <3

2010-06-02 @ 12:33:49
URL: http://rebeccajakobsson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0