Solen är inte och leka med!

Heeej på er! Det här med bloggandet har svalnat av har jag märkt.. Blir bara färre och färre uppdates. Men nu ska ja försöka bättra mig. Har ju inget för mig på dagarna så nu ska ja väl hinna med lite uppdatering lite då och då :) Har varit hemme nu i två dar, både bra och dåligt. Mamma och dom åker ju till öland på lördag och blir borta två veckor så de blir lugna gatan här hemma. Ska inte göra ett skit. bara vara, kanske sticka iväg och bada eller så träffa vänner eller nåt sånt.
Ska försöka få micke och fixa anna phil som han lovat mig också ;) Så man kan sitta och nörda dom säsångerna om man känner för det, sjukt bra serie jao!
hihi, såå ja hoppas på att få dom rätt snaaart ;) Usch fy fan.. var på stranden hela dan igår.. och de fick ju sina konsekvenser.. Solbränd SVAR JA! inte skönt alls. Gör så fruktansvärt ont.. Satt lite väl länge i solen, hade vart bättre att gå därifrån liiite tidigare och sluppit solbrännan, men aa är man dum så är man, har iaf lyssnat på Camilla och fixat solkräm och kylbalsam, Tack för omtanken vännen<3 Eller aa fixat, mamma skulle köpa de efter jobbet idag, så ja har ju inte fått de än ^^ btw, när ska vi ta vår fika? ;) <3

Har väl inte hänt särskilt mycke mera, eller jo har prata med med min underbara vän jessica, och vi har bestämt att ja ska titta upp till Gävle om inte allt för länge :) Ska bli sjukt kul :) Vi har ju inte sets sen den 2 februari :O Sjukt länge sen :O inte bra inte, känner att det är dags för ett möte igen, och vad ska vi göra om inte parta, umgås och kanske träffa Mary ;) Lyckan är som gjord :) Kunde inte bli gladare :) Jag hoppas att jag får träffa Jennie snart också :) Vore såå kul, kommer du ihåg att du skulle klippa mig? ;) Du kanske till och med vill hjälpa mig att färga håret? ^^ I en mörkare nyans än vad jag har nu :D Skulle var supersnällt :D jaaa, mina underbara vänner, kunde fått bättre vänner än dom ja har :) Är så otroligt tacksam :) Kärlek är det rätta ordet <3

Vad händer här näst idag då tro, jo ska hänga upp den sista tvätten, och slänga in mammas morgonrock så den blir ren också, sen vet ja inte vad som händer, blir väl till att sitta här, vill inte direkt vara ute och förvärra solbrännan ännu mera, det är redan ttillräckligt illa som det är. Så jag får hålla mig inomhus idag ^^
Har väl inte så mycket mer att tillägga ^^
Ska kila ner till tvätten xD Och ta hand om de så det blir klart!

Höres senare!
Puss!

saknar dig <3

 

PussHej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0