Midsommaraftonskväll.

ja, dagen som helhet har väl kanske inte varit som en vanlig traditionsenlig midsommar, Började dagen med att bli väckt vid nio. Så då var det bara att kliva upp och fixa sig och käka frukost. Sen åkte hela familjen till stan föra att handla och greja. :P Eftersom Mamma, Hasse och Ellinor åker till öland imorrn så köpte mamma massa grejer som vi skulle ha här hemma, (jag och min bror) Deras mat skulle dom köpa när dom kom ner fick ja höra. Det Bar iaf iväg in till stan runt elva snåret. handlade och donade och for hem igen. Var väl hemma runt två eller så.
När vi kom hem vare Emelie Cc och Natalie här, dom skulle äta "midsommarmat" tillsammans med oss. Så vi firade iaf lite gran här hemma, Det blev grillade kotletter med potatissallad och en härligt grönsallad :)
Det var riktigt gott faktiskt ^^ Blev typ tvärmätt efter två stora kottletter och massa potatissallad och sallad xD Och de är väl rätt förståerligt kanske ;)
Det blev inte mycke sitta stilla för mamma och deras del, dom satte nästa på en gång med att fortsätta packa väskor, och packa in i bilen.. :P Så ja har mest suttit framför tv och glott, låter tråkigt kanske men det var faktisk rätt bra program på tvn. :) Och nu sitter ja här, som sagt en ganska ovanlig midsommarafton xD

Snackade med Camilla på Facebook igår, vi diskuterade en hel del xD Bland annat att jag gärna hjälper henne med sånt som hon kanske inte orkar, hon ba " jag brukar inte använda mina gäster som arbetskraft" då svarade jag att jag är en speciell gäst och att jag gärna ger henne en hjälpande hand :)
Det  uppskattade hon vill ja lova :) Så om inte allt för länge blir det en tripp till Vingåker för ett besök på Vikingavägen 18 :D Det ska bli spännande :) Lääängtar <3

ja, nä vad ska man göra nu då tro!? fortsätta surfa runt på nätet? hm, de lär väl märkas om inte annat xD
aja, nu ska ja slita mig från bloggen iaf. Så får vi se vart ja hamnar härnäst :)

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Mikael eriksson

Lite bättre än min midsommar haha :P.. det bästa var att ja fick smsa me dig iallafall och vara nere vid lyttersta :), hoppas du hade det trevligt iallafall :D

2010-06-26 @ 14:50:02
Postat av: Emelie

ska inte vi äta här eller?

2010-06-26 @ 15:39:43
URL: http://mammasprinsessa.bloggplatsen.se
Postat av: lucke

trevlig blogg :P

2010-06-26 @ 15:56:49
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Victoria

2010-06-26 @ 16:01:06
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0