EN VECKA :D

Hej igen, dålig uppdatering ja vet meen jag gör så mycket annat så bloggen hinns inte med känns det som :P
ÄR ju mycke nu innan studenten, och nu är de ju exakt en vecka kvar, så de är mycke som ska fixas, men i skolan är allt klart och alla kläder är inköpta och jaa, så nu gäller det bara att hålla ut tills på lördag :D då vi äntligen får springa ut och skriiiika ;D Längtar som fan ;D  OCh då kommer de bli partay utan dess like :D
Kommer va helt död efter den här veckan, därför förker ja va hemma och ta lite lugnt och förska bli av med min förkylning som vägrar ge med sig.. men idag är det iaf bättre än va de har varit ^^ så ja hoppas att den ska va väck till studenten :D
sitter hemma och är barnvakt ^^ eller aa natalie sover så det är rätt lugnt :) Känner för att testa min studentklänning :D Har ju bara testat den i affären XD så tänkte kanskr ta och testa den och sen börja gå in mina skor XD kan ju va en bra idé kanske eller vad tycker ni? xD Justja de vart ingen av dom skorna som ja la upp på bloggen  utan dom här.. :)

Dom tål att gås in ;) Vill ja lova ;)
Så man kanske ska plocka fram dom XD

Imorrn är det nationaldagen :) Och ja har tänkt att kila ner till stan och kolla runt :) ska bland annat kolla på Ellen :) Ska försöka dra med mig Becca så får vi se ;) Vore ju kul att göra nåt tillsammans för en gångs skull :)
Så de ska nog bli kul :)

Nej nu ska ja snacka färdigt med snyggiingen i telefon ;)

Puss så länge :*

Du vet att jag alltid kommer finnas vid din sida vännen, <3
Du finns alltid där för så jag tänker ALLTID finnas där för dig <3
No Matter what <3
:*

Kommentarer
Postat av: jennie

snygga skor :)

2010-06-11 @ 08:05:08
URL: http://finest.se/emmajennie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0