Det bästa med dig är allt<3

Ojojoj, nu har verkligen inte blivit mycket uppdaterat här, såg visst att de va fem dar sen senast, meeen de har ju sina orsaker :P Dels så är ja inte hemma, och har inte suttit vid nån dator förens nu :P Och sen har ja inte orkat blogga heller. Mycket som händer runt om kring mig! Har varit hos bästa sen i söndags, och jag tänker inte riktigt gå in på varför här men de har sina förklaringar. vi har väl inte gjort speciellt mycket egentligen. Har iaf skrivit in oss på Arbetsförmedlingen, och varit på skolan för att lämna tillbaka passerkorten. Usch kändes så konstigt att vara där, hade hela tiden i bakhuvet att "jag går inte här längre" Det är helt sjukt om man tänker efter, jag kan fortfarande inte fatta det. Sorgligt är det, kommer sakna många så mycket<3
Var en sväng hos stefan igår, där har ja inte varit sen förra året :S Finns ju ett par minnne därifrån ^^
Efter de åkte vi tillbaka till Flen för FIx! Sen Kom micke och hämtade oss och sen var det Harry´s som gällde! ;) Grymt kul var de :) Tack gumman för en grymt kul kväll<3
Idag har det inte hänt så mycket, seeegade nästa hela dan tills vi i iiiilfart gick till bussen för en sväng hem till mig för att hämta kläder och lite sånt, fixade även med pengar och biljetter, för imorgon drar världens bästa och jag till Grönan HEEELA dan :) Ska bli superkul :)<3 Hoppas bara att vi kommer fram och så ;) Men Med en som du vid min sida så ska det inte vara några problem. Eller hur!? :)

Hade väl inte så mycket mer och säga egentligen, tänkte väl mest bara skriva lite kort om senaste nytt ;) OCh sen hade ja ju tydligen inte uppdatert sen fem dar tillbaka så ja tyckte var lite dags nu, haha! xD
Tåget går kvart över nio imorrnbitti så de börjar bli dags att sova, ^^ ska upp typ sju eller så xD

Neeej nu ska ja skicka bilderna till bästa seeeen äär de nattinatt som gäller om man ska orkar svischa runt på grönan imorrn ;)

Pussen!

<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0