Becca<3

hej bloggen, nu har det gått nån dag sen ja blogga igen, händer så mycke, så ja hinner inte med bloggandet helt enkelt :P Men nu är iaf min data omformaterad, och ja alla saker är sparade ;) Så nu ska den funka som vanligt igen :) Den är dock hos mormor än så ja tänkte springa förbi och hämta den imorrn :) Så imorrnkväll blire fix av datan ;)
Föresten jag som trodde att hela studentdan var kvar att fixa, ICKE! Det hade mor min redan fixat ;)
Och studentplakatet är fixat och klart! :D
Så nu är det bara att softa sig fram till lördag :) Bara 4 ynka dagar kvar, kan inte fatta att dom här tre åren på BF gått så fruktansvärt fort, kändes nyss som att ja började ettan :P Hm, jaa tiden går fort ska ni veta :P
Just ja, igår var det ju nationaldan så ja drog mig ner till statsparken där ja mötte upp Glenn, sara och Linda, eller aa ja mötte dom där och blev sen kvar med dom ett par timmar ^^ Med ja inväntade Becca som kom efter ett tag :) Tillbringade hela eftermiddan i statsparken, Kollade på Ellen från Jakten på julia som bor i Vingåker, kollade på dansare från DuD :P Gick tåget med musikkåren och fanbärare :P Och sooolade :D Diggar verkligen sommarn :D Och ni kan ju gissa vem som var grymt solbränd på kvällen, JO de va lilla Emma de xD Men som tur var så fick ja inte ont eller fick nån sveda så de var skönt :) Bara en snygg bränna ;)
Var i skolan idag, hur soft som helst bara fått tillbaka massa uppgifter och lämnat tillbaka endel läroböcker ^^ Det är typ de ända vi gjort idag ^^ Känns ju värt och gå till skolan!? INTE XD

Har väl inte så mycke mer att säga, Jo jag har flyttat tillbaka till mamma från och med idag. Och ni som vet vad det handlar om vet. Ni andra som inte vet :P Behöver inte veta :P

jag har min bästa vän och det är jag grymt tacksam för<3
Hon ställer verkligen upp i vått och torrt, du betyder så grymt jävla mycket<3
Du vet vem du är, tack för all stöd och hjälp<3
Jag älskar dig<3


Utan dig skulle ja inte klarat av det<3
Du är guld värld gumman<3

Men ska nog kila nu ^^
 Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0