Utan dig är mitt liv inte värt att leva <3

Hellojsan! :)
Nu är det ett tag sen ja skrev igen.. har nördat anna phil säsångerna så har inte orkat sätta på datan xD Därav har bloggandet blivit lite åtsidanlagt. Har vart med Bästavän, flera dar i rad och umgåtts så har inte varit hemma heller. xD Vi har gjort massa roliga saker.. Var på Allsången vid Djulö i Onsdags :) Och kollade på Lasse Berghagen ^^ Det var en liten upplevelse att se honom live :)
Efterår drog becca och ja Hem till henne och victor, för lite drickbart ;) Sen blev det Harry´s :D Dansade så det skrek om de :) Och kul var de :) MEn åh andra sidan så har ja alltid kul med dig :) Vi har vart och badat en del, och du är ju brun som fan :) Fuuuuusk xD  jag bara flagar ja xD som en annan orm som ömsar skinn xD
haha!
Igår, åkte ja inte till Becca igen :) Ville träffa varandra så vi beslöt oss för att ses :) Blev bjuden på Taccos, och efter det blev det lite Vin innan vi gick ner till Lilla krooog :) Var kul faktiskt :) Tack vännen för en minnesvärd dag och kväll <3

Jag har många vänner, men det finns inte en ända som du, du är och har något som andra inte har, du har det där lilla extra som behövs för att vara den där riktigt braiga vännen, för mig är du som en syster, (ja, ja vet att du är ett år yngre men längre än mig xD ) Du finns alltid här för mig, ja kan komma och prata med dig om precis vad som helst när som helst <3

Bara för att jag tycker om dig otroligt mycke :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0