Yeeeeey! :)

Helloj bloggen!

den här helgen har varit en lugn helg har varit hundvakt fredag till lördag och bara varit hemma, såå skönt :)
Igår, fixade jessica och jag med att kolla tågtider och bestämma vilken tid och massa annat.
Sen blev det inte så mycke mer, satt vid data och kikade tv, såå skönt :)
Idag söndag vaknade jag vid tio i tolv av att jessica skickat ett sms, "vi måste beställa biljettern nu :D"
och jag gick upp och slog mig ner i soffan och satt där ett par timmar, :) Sen ringde jag till pappa, och det bestämdes att jag skulle komma på besök klockan fyra till deras nya lägenhet :) Mycke trevlig, kom dit blev bjuden på maaat :) smaskens :)
När de var klart gick ja till banken och tog ut pengar sen gick ja bort till tågstationen och fixade tågbiljetter :D

OCh nu mina vänner är allt klart, tågbiljetter är fixade, biljetter till galan är fixat, så nu är jag super glaaaad :D
Så nu måste jag packa med mig de jag behöver, duscha och ja just nu är ja ju barnvakt så jag får vänta tills de andra anländer hem :)

Yeeeey! imorrn får jag äntligen träffa Jessica och M <3 :D
Ska bli så fantastiskt kuuul :D
Läääängtar!

Se you in Stockholm :D

Puss!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Ha så kul och hälsa Mariette från mig! ;) <

2010-02-01 @ 14:41:39
URL: http://komigenfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0