skoooooola, suuuuucks!

hej bloggen! Har inte orkat bloggat nåt idag förens nu xD har inte gjort speciellt mycke idag, vaknade  runt elva halv tolv, av att lillfjärten sprang om kring och pratade för fulla muggar, eller  ja pratade och pratade hon låter och gör massa ljud, xD så söt hon är alltså :) Sen har jag suttit här typ :P eller aa jag har passat mini, en hel del :) och nu sitter jag barnvakt, Emelie och Cc är och hjälper till och kör hö :P Så jag erbjöd mig att sitta här, hon sover ju just nu så det är inte så kompilcerat ;) ja, sen ska ja åka hem :/  För att imorrn börjar skoln, fyy fan jag orkar inte, kommer va hur död spm helst imorrn ju, hm.. får försöka lägga mig tidigt, fast jga lär ju inte somna förens sent iaf. Fan att man ska vända på dygnet så jävlitgt, typiskt mig :P  Nattuggla som jag :P

Nej nu hoppas jag att Emelie och Cc kommer snart så vi kan äta lite :D börjar bli riktigt hungrig :D
nej jag ska väl inte sitta här och skriva mer längre, kanske blir för babbligt, vem vet, bäst att sluta när det är som bäst ^^

Ha det bäst!

Tjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0