Önskemål.

Hej på er alla fina<3 De fanns ju som sagt önskemål på att jag skulle slänga in ett inlägg på bloggen så jag tänkte att jaa, varför inte, sitter här och gör ingenting iaf så man kan ju lika g ärna skriva några rader :)
Ja nu är det 2010 :D Ett nytt och fräscht år med många nya möjligheter och nya erfarenheter! hoppas på att jag i år får möta min största idol och förebild, och ni som läst tidigare inlägg vet nog vem jag menar ;)
Just de fina Mariette<3 Längtar tills den dagen kommer, <3

Igår var det ju som sagt nyårsafton, och folket från "framsidan" var bjudna hit på god mat och fint umgänge :)
Åt god mat, spelade sällskapsspel, som typ urartade i fusk, hahahhaah xD typ alla var lite på lyset så  alla ville vinna och hoppade lite med pjäserna som de ville, men de var jäkligt kul xD sen var de efterrätt, meeera snackade, sen slog klockan tolv, vi skålade, och drack nåt vidrigt helvete som smaka ja vet inte vad :P äckligt va de iaf. jaa och nu är det alltså 2010 :) Känns lite skumt faktiskt :) jag ska ta studenten i år :D:D:D
är såå förväntansfull! :D:D:D:D
ja nej, orkar inte skriva så mycke mer just nu, är rätt trött skickar in lite bilder från kvällen,  i morrn eller nåt, får se om jag orkar ladda upp xD De lär märkas! 
 
Hoppas att ni alla fick ett Riktigt gott nytt år iaf!
PusseN!

Mary<3


såååå grym<3

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jaa absolut det ska jag, och det e klart du kan hänga på! :)))

2010-01-02 @ 02:07:18
URL: http://jessicalarsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0