Öh, Emma när börjar du? Faaaaaan jag börjar NU!

ja så kan de gå när man stänger av larmet i sömnen. Försov mig så kom inte till skolan förens kvart över nio, PISS jag som typ ALDRIG försover mig, så den här dan har hittills varit heelt pannkaka xD Ingen plugglust alls, fast de egentligen skulle behövas, men va fan xD trodde att jag skulle komma upp i tid för ja la mig faktiskt inte så sent, satt och fixade till Jessicas header, som ja tycker blev bra faktiskt :)  eller aa hon valde bilder och satte ihop och jag fixade texten som hon ville ha och la i den på bloggen :) Rätt bra jobb ändå :) Om man får säga de själv :) Huvudsaken är ju ändå att Jessica blev nöjd :)
Kika in och kommentera en sväng vettja --> http://www.jessicalarsson.webblogg.se :)

Ja,nä igår städade ja hela eftermiddan samtidigt som ja hade ett vakande öga på Natalie som sprang runt runt i lägenheten ^^ det gick faktiskt bra^^ Ja som sagt så är den här dagen panakaka och den lär noginte bli så mycke bättre :P Är trött som ett as xD får hem och sova.....eller nej måste plugga lite...kanske xD
Får hoppas att morgondagen blir bättre :)
Nej lektion kallar ^^

See ya!

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0