Ny Header! :D

Heej alla glada! Nu har jag äntligen fixat till min blogg lite :) Var så trött på den gammla :)
så det känns skönt med lite förändring :) Vad tycker ni? :) Blev det fint? :)
Jag tror att jag satt i närmare två timmar och fixade och grejade med bloggen, och det tog ju sin lilla tid eftersom jag aldrig gjort designen själv förut, så det var helt nytt :) men nu så, kan jag fixa de själv hädan efter :)
Fick hjälp av LinneaH med att ladda ner ett bildredigeringsprogram, som jag annvänt mig av för att göra själva headern :) picasa 3 heter de :) super bra enligt mig! :)
Är väldigt nöjd med resultaten faktiskt, det tog tid, men det blev värt allt slit :) Eller vad tycker ni? :)

Idag har jag inte gjort så mycke, Emelie väckte mig runt 07.50 då de skulle åka till stallet, och greja, så jag fick vara barnvakt en stund, jag fixade mini i ordning, och klockan tio skulle mini vaccineras :P Sen kom dem hem och sen dess har vi vart här i deras lägenhet ^^ Åt en asgod köttgryta med ris och sallad förut! Mumsfilibabba! Det var riktigt gott faktiskt :)

nej, nu ska jag fortsätta snacka lite med jessica, och försöka leta reda på väskan som Emelie hoglund (www.emeliehoglund.blogg.se) hade :D Den vill jag ha! En sån som jag letat länge efter :D

nej, dags att kila!!

Tjao!

Kommentarer
Postat av: Emelie

sv; den är beställd från ellos.se :)

2010-01-08 @ 18:37:37
URL: http://emeliehoglund.blogg.se/
Postat av: anonym

söt:D <333333333

2010-01-08 @ 22:07:40
Postat av: becca

wannabeme lr vad? :S

2010-01-08 @ 22:16:58
URL: http://soetlitensak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0