Mariettes Födelsedag!

Ja, för 27 år sen föddes en stjärna en stjärna som utvecklats något enormt iaf det allra senaste året,
Vi har fått lära känna henne, höra henne sjunga och spela med sin fantastiska sångröst, och sin enorma gitarrtalang. Jag trodde aldrig att en artist människa och individ kunde beröra så mycke som hon gjort, du har fått många svaga, du är fantastisk helt enkelt. Utan Dig i Idol hade inte idol varit just idol, Jag tror att många liksom jag fastnade för dig vid din allra första audition, jag fick gåshud på armarna och visste och kände att hon kommer gå långt, och visst hade jag rätt, du blev 4 av jag vet inte hur många sökande! Ingen kan göra om den resa som du genomgick, och nu när du åker runt i landet och spelar för oss så ska du veta att vi hela tiden är med dig i allt du gör! iaf jag! :)
Nu är det din dag och jag hoppas att du ska få en minnesvärd dag/kväll tillsammans med fans och Alisa :)

Ni vet nog vem jag talar om ;)
Mariette så klart! :)

Mariette, du är min allra största förebild och Idol, och  jag hoppas att jag inom en snar framtid får träffa dig :)
Skulle träffat dig på kolingsborg ikväll men tyvärr så blev det inte så :/ Men som sagt jag väntar tills dagen kommer då jag får se dig in real! :) kan knappt bärga mig :)

Grattis än en gång till världens bästa sångerska!
Kärlek<3


Grattis Mary på 27-årsdagen<3


Kommentarer
Postat av: becca

:S :S :S

2010-01-23 @ 21:19:04
URL: http://soetlitensak.blogg.se/
Postat av: Fanny

Grattis till finaste Mariette! <3

2010-01-24 @ 01:08:48
URL: http://komigenfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0