Lääängtar :D<3

Hejhopp bloggen!
Slängde ju in ett grattis inlägg till paret som dagen till ära firar 3 år tillsammans :)
Så sjukt fina de är tillsammans :) Grattis än en gång :)
Då blev det inget skrivet om hur dagen varit, så därför tänkte jag skriva ner några rader så får vi se hur det går ;)

Vaknade vid elva, en trött emma gick upp, käkade frukost i en eeeevighet kändes de som, men det var nog för att jag var trött kan jag tänka mig ;) Sen hoppade jag in i duschen och gjorde mig i ordning :) Packade ner det jag behövde och åkte sen med bussen till stan vid klockan två :) Möttes upp av Emelie och kelly när jag gått av bussen vid åsporten :) sen dess har jag varit här hos dom :) Såå mysigt :) Emelie fixade makaroner och ost&skinksås :D sååå gott! älskar hennes "den rätten"  xD aa, sen dess har jag suttit här typ xD

Har snackat med Jessica :) Och bara lägenheten är ledig så är det stockholm som gäller den 23:e januari :D
Fiiiifaaaaan vad kuul :D

Nej nu tjatar dom på mig att jag ska baka kladdkaka så det är bäst att resa på röven ;)

Hade Nice!

PusseN!





Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: tack så mkt! och detsamma :)

nej, victoriasfashion.blogg.se har gjort den. du får gärna gå in där och rösta på mig som månadens blogg btw, fast bara om du gillar min blogg och har tid och lust att göra detta. ;) haha, för jag är själv en sån som hatar att få reklam! men tänkte bara tipsa dig eftersom du tyckte min blogg va fin. hihi,

kram på dig! <3:)

2010-01-08 @ 10:22:48
URL: http://vetement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0