kanske hade jag inget val, bara viljan att finnas kvar

ibland blir ja riktigt irriterad på  blogg.se gaaaaah här har man suttit och skrivit ett medellångt inlägg och så försvinnar alltind :P av vilken anledning kan man ju undra..

aja, ska försöka komma på vad ja skrev..

äsch kommer inte ihåg xD

de va ett tag sen ja blogga nu och de beror till största delen på att ja helt enkelt inte orkat, de blev så nu när skolaan börja, mycke att göra och och mycke att tänka på och ta in :P så är de, sitter här vaken i min ensamhet, natalie coffe och emelie sover för länge sen, men jag känner att jag inte riktigt har ro att sova, vet e fasiken va de är :P ja kommer iaf va helt död på måndag de är ett som är säkert :P
imorrn är de söndag, då ska de fixas och grejas här hemma, aa justja har nog inte sagt till alla att jag flyttat ^^
Till min halvsyrra i stan :) hur soft och skönt som helst :) Så imorrn ska sängen och massa grejer hit :)
Så de blir mycke fix och trix i morrn ^^ och sen måste ja försöka plugga lite, och ta en dusch! :) 

nej nu ska ja fortsätta vara social på msn! 

Hörs!

Tjao

5 dagar Tjejer<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0