Håååååååltimme! xD

TjolahejTjolahopp bloggen!
NU har ja varit sådär slö igen, inte skrivit något ordentligt blogg inlägg på ett tag, SKÄRPNING!
Men nu så har ja iaf slagit ner röven och ska försöka skriva ner några rader.
Här händer det inte så mycke, går i skolan precis som vanligt, jaa allt är sig likt förutom att jag bor på ett annat ställe xD Trivs väldigt bra faktiskt :) Idag är det tisdag, och just nu har vi en feeeting rast, hade ingen svenska för läraren är sjuk.. soppigt. och inte imorrn heller så då blir det sooooovmorgon! :D såå nice :D
Vi slutar iaf vid 2 idag så de är skönt de iaf :) Efter skolan bär det av hem för att fixa iordning med tvätten har ju tvättstugan idag, min tur att tvätta den här gången, :P men de ska nog gå bra :) inte för att ja kan med den ena tvättmaskinen men de ska nog gå att lösa xD mellan varven blir de nog att sitta och slöa vid datan eller kanske stääda lite vi får se vad som orkas med xD

Jaa, igår fick ja väääldigt tråkiga besked :( Det var ju bestämt att jag skulle åka till stockholm i helgen meeeeen då jessica och Jennie bokat hotell var kört för min del, trodde att vi skulle sova hos deras pappa men icke.. Trodde att de tänkte lite på mig men aja, tydligen så sket dom i mig och bokade hotell utan mig,  men aja kommer väl fler chanser. Så istället får jag bli hemma, ska vara barnvakt åt mini både på lördag och söndag morgon ^^

Emelie ska ju börja sätta igång hästarna så då är de ju inte så kul att behöva väcka lillsnutten klockan halv åtta åtta på morgonen, så därför är jag hemma och tar hand om na ;) Ungen är såå söt :)
Hon har börjat med att snurra runt som en galning tills hon ramlar på rumpan, de tycker hon är skitkul xD Man kan ju inte låta bli att skratta åt henne ^^ eller kanske inte åt henne MED henne :) Hon skrattar ju så hon nästan kissar på sig, xD Söötnööt där :)

Jaha, nehe ska kanske sätta på ett spel eller nåt för att fördriva tiden till fem över ett.. SUCK!
vi höres senare mellan tvättvarven!

Tjao!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jätte snällt att du ställer upp då, fast ni lär säkert sova som grisar båda 2 när vi kommer hem så det är ju inte så mkt som du måste göra :P hahah!

2010-01-19 @ 12:33:05
URL: http://mammasangel.webblogg.se/
Postat av: Anonym

20 :) ni???

2010-01-22 @ 18:29:30
Postat av: Jessica

20e :) ni???

2010-01-22 @ 18:29:58
URL: http://jessicalarsson.webblogg.se/
Postat av: Fanny

Svar: Åh, vad glad jag blir! Tack så mycket!

Ja, gör det! Det är lite kul faktiskt. Det har du rätt i faktiskt, Mary är värd allt ;)

Jag skrev Grattis på födelsedagen och lite sånt!

Kram! :)

2010-01-22 @ 19:28:02
URL: http://komigenfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0