En vanlig dag, och jag har det bra, :) Gaaaaah! :D

Hejhopp!
Idag har det varit en extremt lugn dag, har suttit hemma hos Emelie och Coffe heeela dagen xD Men kul har det vart xD ojoj, vad flumigt de har varit idag, har nog varit llite väl övertrött måste ja säga xD Skrattade så ja grina ju för tusan, åt ja vadå xD de kan man ju undra xD Har hjälpt dem att städa lite här "hemma" fixade till i köket, och i vardagsrummet :) och slängde massor av sopor :P Sen tog jag en sväng ut och köpte lite mat till mig och Emelie :) Och Mini fick smaka såklart :) Hon är för söt den ungen :) Gladaste ungen som finns! :) Men usch va kallt de va ute, tog en långpromenad men valparna tidigare, meeen fyyybubblan, de är ju sviiinkallllt ute :O Man fryser ju arslet av sig :O inte skönt alls de där :P Ska sova här inatt också ^^ Men imorrn ska ja hem, men kommer tillbaka hit på torsdag igen xD Ska följa med och kolla på hundar, och sen ska ja va barnvakt på fredag morgon :) Kuuuuuul! :) menmen, här trivs ja s om fisken i vattnet :D

AAAAAAH!! Vet ni :D

Den 23 Januari, ska Finaste Mariette spela/sjunga i Stockholm :D De är på hennes egen födelsedag :) Måste verkligen dit då :) Så jag äntligen får uppleva de jag länge velat uppleva :D Fatta vilken kväll :D Vågar knappt tänka tanken :) gaaaaah! JAg är sååååååå glad :D
kunde dagen slutat bättre, svar NEEEEEEEEEEEEJ! :D:D:D
Kärlek till dig från mig <3

Nehe, man kanske ska sluta skriva nu, ska kanske joina folket här :) HA en fortsatt trevlig afton!

Shao!

Btw, slänger in en bild på sötnöten Mariette bara för att hon ska spela på sin egen dag! :)
23 januari 2010<33





Kommentarer
Postat av: Jessica

lätt finast :) hoppas vi ses den 23:e? :)

2010-01-06 @ 02:10:43
URL: http://jessicalarsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0