Blev aldrig någon hemfärd xD

nej, som sagt, jag stannade aldrig hemma xD vi åkte hem, vi käkade lite umgicks och så åkte ja med tillbaka hit igen xD Som jag säkert skrivit förut så trivs ja jätte bra här :) känner mig som hemma faktiskt :)

Igår kväll var man barn/hundvakt, emelie och coffe, var först och några kompisar sen kom de hem ett slag, sen gick de iväg igen, för att de skulle hem till några kompisar och fika, meen de blev borta längre än vad de hade hade tänkt sig, så jag nattade natalie, hon sov till bortåt 12 halv ett, sen vakande hon igen, en stund efter de blev emelie hemskjutsad så hon tog över nattandet :P Under tiden som de var borta så passade ja givetvis mini, och kollla på beck osm gick på tv, de va rätt bra faktiskt även fast jag nog sätt alla beckfilmer typ  hundra gånger om xD Men dom blir på nåt sätt aldrig dåliga, skulle nog kunna se dom om och om och om igen  hur många gånger som helst utan några som helst promblem :)

aja, det blev en ganska lång natt i natt, satt och kikade på tv till framåt tre xD det var nån konstig fil på trean som handlade om några konstiga människor som jag tror lievde för j en flaska sätte länge sen, och dom levde mitt på nån öken, i en hydda typ :S och dom levde på de som dom hade runt omkring sig, vatten, skogen med mera.. en dag så hittar dom en glasflaska, (dom visste inte att de var en flaska) dom tror att det är gud som sänt ner den till dom, dom använde den till allt möjligt, kavlade ut bröd, bankade kläder, spelade på, gjorda massa annat grejs..
aaa filmern var iaf helt kosntig enligt mig, eller kanske inte kosntig, ovanlig, och absolut inte en film som jag själv skulle valt. Nu fanns det inget annat bättre  på tv så dags så jag hade inte så mycke val :P visst jag hade kunnat sätta på en dvdfilm men faan orka byta med kablar och greja xD

Och vad händer idag då? jaa, har precis fått på mig kläder och fixat välling åt lillsnuttan, ska väl sitta här, och hålla ett vakande öga över henne, eftersom Cc är bakis xD

aja, nej nu ska jag förska göra nåt annat, det blev ett väldigt långt inlägg nu men va tusan, händer inte så ofta att det blir så jättemega långt, ska vänta på att Jessica hör av sig så vi kan checka tågtider :D
Det kommer bli så kul :) Hoppas bara att hennes pappas lägenhet är ledig, annars kan det bli problem :P

Nej, dags att göra nåt mer vettigt än att sitta här!


slänger nog in ett inlägg lite senare!
Håll ut! 


Tjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0