aaaw<3

Jag säger inte alltför ofta vad jag tycker om dig. Men du vet att jag tycker om dig väldigt mycket, för du är en av mina närmaste vänner, även om du inte tror det. Och jag vet att jag kan bete mig riktigt jävla svinit ibland, men du kommer ändå alltid att vara min vän. Du finns där hela tiden. Ställer alltid upp när man behöver dig. Spelar ingen roll när på dygnet. Du kan ligga uppe halva natten, och bara lyssna, för att jag behöver prata med någon. Och det betyder väldigt mycket för mig. Det är jävligt skönt att ha en sådan vän, ska du veta. Oftast är det dig jag vänder mig till, för jag vet till 150% att det stannar hos dig. Och du skiter i om du är svintrött och håller på att somna, du är vaken för min skull.
Och du ska veta att jag finns här för dig också. Natt som dag (:
Vi ska alltid vara vänner, du och jag! :)
<3

Det här betyder<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0