Söndagens sista inlägg :P

Gokväll alla nattugglor!
tänkte slänga in ett inlägg såhär på kvällskvisten :) idag har det inte hänt så mycke, blev väckt tio över elva av en emelie som ville komma iväg till stallet så de var bara att kliva upp och ta hand om lilltösen ^^
blev barnvakt hela dan, dom blev bjudna på fika lite här och var och sen skulle de tillbaka till stallet igen så jag snäll som jag är ställer upp och är barn & hundvakt ^^ Gör ju de frivviligt är ju såå kul :) faast inte när hundarna trilskas, men de gick ändå ^^ jaa sen har jag suttit här vid datan lite till och från, emelie och Cc har lånat mitt internet lite då och eftersom TELIA trislkas med att stänga av deras -,- fy fan för telia :P Hoppas att det löser sig ^^ Tog en liten promeniix medan vi vänta på köttet i ugnen, blev kalvstek ris och sås och sallad MYCKE gott vill ja lova! Men vi har ju en mästare i köket så de kan inte bli annat än god mat :D

Ja har sen sutttit här i soffan och inte gjort ett piss, jo kollat på wallander :P
nej ni nu måste jag nog sova, ska upp halv sju :p SUCK -,-

Ha en fortsatt trevlig alla hjärtans dag! <3

Saknar så jäkla mycke <3

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0