saknar...

godkväller, har nu anlänt hem, eller nu och nu va hemma vid tio i nio :P har inte gjort speciellt mycke, tog en dusch nästan på en gång, så skönt! sen satte jag mig här vid datan och se dess har ja suttit här :P Har funderingar på att fixa mig en till blogg som jag kommer använda till mariette snack främst, så folk slipper klaga,  blir så trött och irriterad på folk som kommenterar och slänger ur sig dumma kommentarer, ja menar varför ens läsa min blogg om man inte gillar innehållet, :P finns så mycke sjuka människor i denna värld så usch.

Tack Becca för en underbar lördagkväll, <3

Det va nåt mer ja skulle skriva men kommer för tillfället inte ihåg va de va, hm, taskigt läge!
får fundera en stund xD jo nu kom ja på :)

När jag fick träffa dig (mariette) första gången så började jag förstå vem jag egentligen är, det är tack vare dig som jag djupt börjat tänka och känner efter hur jag är och vem jag är, det är tack vare dig som jag lärt känna systrarna jennie och Jessica, Emmy, och fått kontakt med många andra fans<3
Tack vare dig står jag där jag står idag, utan dig hade jag aldrig fått träffa min underbara vän Jessica, och inom en snar framtid får jag även träffa jennie, :) Jag är så himla glad över att jessica valde mig av alla människor att åka på gaygalan med, och de ångra jag INTE EN SEKUND, kommer bära med mig den kvällen och alla minnen HELA livet, bättre kan man faktiskt inte ha de<3 saknar den dagen så himla mycke :( Meeen förhoppningsvis så har jag en ny dag med min förebild och idol att se fram emot, hon sa ju själv att hon ville träffa mig igen och jag lovade att hon såklart skulle få det så de är klart att ja kommer träffa henne igen :)<3


Ni är grymma <3

ska väl ta och sluta skriva snart kanske, gå och ta nåt att tugga på, en smörgås eller nåt sånt ^^ Eller nej YOGHURT får de blir, sååå gott :) fick föresten äta en supergoood yoghurt hos becca imorse ;) kommer dock inte ihåg va de var för smak, perskika kanske!? xD haha ja kommer inte ihåg måste fråga bruden själv ;) hon vet nog ;) Söötan, hon är så söt, älskar henne verkligen, <3
Becca<3

nej, dags att kila till köket och fixa YOGHURT :D

HAre fint tills vi hörs igen! 

Puss! 

Jennie,Jessica,Mariette,Alisa <3 Finare människor går inte att hitta<3

Kommentarer
Postat av: Hanna B

Tacktack!! =)

Ska följa din med :D



Ja jag har träffat mary , varje dag när hon va i nordstan och i skandinavium :)Men inte sett någon spelning med bara MaryJet än, men det kommer!



ser att du också har det! Hon är gryyym! =)

2010-02-08 @ 16:16:08
URL: http://hannabafver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0