ojoj dålig uppdatering fy på mig..

men de beror faktiskt på blogg.se som envisades med att inte vilja fungera igår, suck blir så trött på de ibland ^^
Men nu funka de iaf :) Och tur va väl de :)
ja igår började andra praktikveckan, otroligt att de går så fort, hoppas att de fortsätter gå så fort :P
igår va en lugn dag på praktiken börjar komma in i alla rutiner nu så de är rätt skönt :) fick lite uppgifter gjorda i filmkunskapen så de kan ja nog lämna in på torsdag :) Skööööönt :)
skulle åka bussen hem 14.34 men den bussen ville inte dyka upp, så de blev till att höra av sig till Rikitik så man blev hämtad ;) faaan va ju askallt ute ju :O och som tur va så va de inte så långt ifrån ;) Och sen blev de ett jäkla åkande till veterinärkliniker och sen hem till mor :)
kom sen hem vid nio snåret efter en promenix då vi blev dumpade vid åsporten med varsin hund ;)

Idag är det tisdag, vart en lång dag på forssjö i dag, sluta halv fem, och min förkylning den har blivit värre, kul? ehm skulle inte tro de va XD tog bussen (zom behagade komma idag) 16.27 från forssjö så ja va hemma tio i fem ^^ tog mig ett varmt bad och slappnade av för en stund såå skönt ;) sen har ja bara suttit här vid data, bleb extra glad när jag fick se att Mary & Al hade uppdaterat sina bloggar :) såå glad man blir :)
Har fått höra en fågel viska i mitt öra att mary ska komma till Norrköping och spela, och vem kommer va först dit jo JAAAAG!!! :D:D bara måste då ju :) måste ju passa på när de är så nära ;) Hoppas att jag hört rätt nu bara ;)
saknar dom Mary&Al <3

Imorrn bär de av med bf programmet till stockholm :D blir museum, lilla dramaten, och sen har det pratats om eventuellt kosmonova men de får vi väl se va det blir av det ^^ Ska bli kul faktiskt, kommer nog försöka ta de lugnt och kanske sova både dit och hem, med mary i öronen och en bra hening mankell i handen så ska de nog gå bra ;) STOCKHOLM HERE WE COME!
faaast kommer bli lite sorgligt, kommer tänka tillbaka till den 1/2 :/ saknar de som faaan :(
usch ja, :/ neej nu ska vi tänka frammåt :D
just ja på torsdag efter filmkunskapen ska ja träffa Elin :D och ja ska få en marytröja av henne :D TAAAACK som faaan ElIN :D Puss på de! <3
nej ni, nu ska ja äta mina makaroner och små korvar, sen är det faktiskt nattinatt för min del :P
har en låång dag framför mig imorrn ^^

Nattis finingar <3
M&A <3


bjuder på lite bilder <3 kärlek säger ja bara :)

Nattis!

Kommentarer
Postat av: jennie

älskar den bilden på mary och alisa =) <3

2010-02-17 @ 22:19:08
URL: http://mrsjenni.blogg.se/
Postat av: elin

tack så mycket, det var roligt att träffa dig idag. ha, gå och lura en annan

2010-02-18 @ 15:47:31
Postat av: Emma

jag har fan inte lurat dig, satt i cafeterian på skolan och vänta från klockan 10 till halv elva. du var aldrig där, gick fram och tillbaka flera gånger, så de är du som lurat mig. jag var tvungen att åka halv elva som jag sa. :P

men imorrn är ja på skolan igen. Kan ses halv fyra där? om du är där? :) jag skulle vilja ha ditt nummer, så ja kan smsa dig och så:)

mejla ditt nummer till mig :)



kraam<3

2010-02-18 @ 17:37:04
URL: http://tjy.blogg.se/
Postat av: elin

vart i cafeterian var du, jag satt vid bordet bredvid kiosken och du var inte där

2010-02-18 @ 19:20:38
Postat av: Emma

hm, satt på en orange typ bänk vid glasväggen mot utgången :P vi får göra ett nytt försök mejlar dig mitt nummer så kanske vi kan ses nån dag i veckan? :)

vill ju träffa dig ju :)

och få den supersnygga tröjan :)

Puss! <3

2010-02-21 @ 14:01:08
URL: http://tjy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0