Nattuggleri!

ja hej bloggen, aldrig blir det som man tänkt sig, inte ens med blogg.se blir så förbannad så fort man skriver ett inlägg så försvinner det och man blir tvungen att skriva om de, jävla fittblogg rent ut sagt, blir så lack!

ja, idag har vart en seeg dag, var jätte trött i morse men kom ändå upp, åkte ju till skolan i dag på indivduella valet, gick helt okej, sen träffade man på lite lärare Camilla bland annat, hon bjöd på geléhjärtan gott!
sen var de bara att vänta på att tiden skulle gå. :P Sluta lektionen halv tio och bussen till forssjö gick kvart över elva såå lyckat. men vad gör man :P var på praktiken längre än förutsagt, skulle slutat 3 men de drog ut lite xD va hemma vid typ fyra istället. Sen dess har jag vart hemma, städa heeela lägenheten, och alla har hjälpt till jainte hundrna och natalie förstås men vi andra ;) OCh fint har det blivit, vi är inte riktigt klara än men ack så mycke som vi har slitit ^^

ja nattuggleri ja, de va ju alisas del det ;) Men jag tror allt att Mariette har lite nattuggleri i sig också ;) Titta bara på tidpunkten som hon skrev senaste inlägget på ;) aaw, saknar dom så mycke, vet att jag tjatar om dom men de här är min blogg och i den skriver jag vad jag känner för, och gillar man inte innehållet så behöver man inte läsa de right? ^^ Men blir superglad för er som tar er tid att läsa min inlägg ;) passa på att kommentera också ;)
går ständigt och tänker på när dagen kommer då jag får träffa dom igen, nån kanske vet de? :)
ååååh, ta mig tillbaka :( MIss it <3 Ni berör mig<3

jaaag veeet att jag inte lagt upp någon "dagens outfits" men jag orkar verkligen inte idag :/ är jätte trött, men Elin jag ska försöka komma igång under helgen i promise you ;) kanske redan imorrn ;) who knows ^^
ja, ne jag kanske ska släcka ner nu så jag får några timmars sömn innan ja ska upp vid halv sju sju :P suck.... orkar inte vill sova lääääääänge ju :( Och imorrn är de äntligen fredag och vad händer då? ska ja hänga på becca ut eller lägga mig på soffan och vila, hm.. vilket dilemma, skulle va väldigt skönt med vila meen åh andra sidan så skulle de inte va helt fel med utgång heller, hm, de där får jag grubbla vidare på. :)

nej nu måse jag sluta skriva och stänga av annars kommer jag inte komma upp i tid imorrn,
slänger nog in nån bild eller nåt.

Godnatt!

M&A <3



Take me back<3

You´re in the air i breathe<3

Sleep tight my friends<3

Kommentarer
Postat av: elin

hej emma <333

äntligen har jag hittat någon jag kan iallafall lita på, när jag pratar om mariette med mina kompisar så får jag alltid nobben :\

bara för att hon är ihop med alisa betyder det inte att hon är en dålig människa

mariette har verkligen hjälpt mig i svåra tider när jag har känt mig ensam, marriet dear mr president så braaaaa<3<3<3

hoppas vi kan mötas någon gång, bor vid factory outlet i vingåker:]

ja jag har msn har du

puss, elin

2010-02-12 @ 13:34:00
Postat av: Emma

ja de är klart vi kan prata om mariette tillsammans, hon är bara såååååååå underbar<3 skulle kunna snacka om henne i tid och evighet faktiskt<3 nej absolut inte jag tycker hon är världens bästa människa, hon kunde inte hittat en bättre flickvän<3

ja jag med, tänker alltid på henne när de är lite jobbigt och man blir så varm och glad av henne :)

jaa de hoppas jag med :) jahaa :) jag bor vid inferno i katrineholm ungefär, om du vet vart de ligger? :)

hur gammal är du? :) jag fyller 20 i maj :)

kan jag få din msn? :)

nu har jag tagit två outfitbilder som jag ska lägga upp ;) så vänta med spänning ;)



Puss Emma <3

2010-02-13 @ 22:01:47
URL: http://tjy.blogg.se/
Postat av: elin

vad glad jag blir över att ha hittat dig! :)jag har letat länge efter en tjej som älskar mariette lika mycket som mig men har aldrig hittat någon i närheten av där jag bor :( jo jag vet var det ligger, det ligger vid sandbäcken eller hur? :) du verkar jättesnäll och jag skulle verkligen vilja umgås med en tjej som dig :D jag fyller 17 i juni. jag väntar med spänning, har kollat din blogg varje dag sen du lovade att du skulle lägga upp bilder :) bråkade med mamma imorse och la mig i sängne och lyssnade på mariette, då blev allt bra igen <3<3<3 pussar, elin <3

2010-02-13 @ 23:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0