kärlek..


ja kärlek, de är ett starkt ord, som innehåller både glädje sorg, och mycke käsnlor, som kanske inte alltid är så lätta att hantera. vet inte direkt varför jag skrev det men aa hade väl inget att skriva om antar jag ^^
Fick önskemål om att lägga upp outfits, och nu när jag tänkt på saken så kanske de inte vore så fel att testa, men de kommer bli tufft, kommer aldrig hinna ta kort xD men aa ska se vad jag kan göra Elin :)

jaa, jag får väl be om ursäkt, inte visste jag att en bild va så dyrbar så man inte fick kopiera den, och de stod inte att man inte fick göra de, och de handlar om en enda enkel bild, jag menar jag skiter fullständigt i om nån kopierar mina bilder,skulle jag skälla på alla som snodde mina bilder så skulle de bli ett evinerligt tjaffs, men tydligen så blir andra jävligt upprörda vad är själva poängen kan man undra? jag vill iaf inte bråka, förstår inte varför de är nödvändigt att tjaffsa om nåt så fåningt :p blir bara så besviken, men skit samma nu är de sagt och de går inte att ta tillbaka, säger som karlsson på taket, de är en världslig sak ;)

idag har vart en tröttdag, var hur seg som helst imorrse, men kom ändå upp i tid så jag kunde fixa mig iordning :) sminkade mig, klädde på mig, åt frukost bland annat, men sen vart ja faktiskt piggare tills ja kom hem vid tre snåret, slockna i sängen några minuter innan de var dags att dra vidare till barngympan, kom i allafall iväg och gjorde de jag skulle, och sen blev de färd hem, men aa de tog sin lilla tid, xD och iiinte vill de sluta snöa heller blir tokig snart, kan ju snart inte gå ut så mycke snö som de är, då gör jag väl vurpor heela tiden xD aa sen ja kom hem har ja suttit här typ, åt asgod taccogratäng förut! :D så gott :) och än så länge sitter jag här, ska strax knalla ut ett litet tag innan det blir duschen, ska bara skriva klart det här inlägget först ;)

ja ne, ska väl dra mig, sitta här och häcka gör ju ingen större nytta, eller vad säger ni ^^
justja! Jessica har äntligen fått sladden till "sin" kamera så nu har jag fått lite bilder :D
såå fina bilder med såå många fantastiska stunder och minnen, kommer aldrig glömma det<3
Saknar mary och Al såå mycke<3
och jessica såklart, en vän för livet<3

Titta och njut mina vänner!

Jag & Reza, hennes drink va fan goood :D


Jessica & Alisa <3


haha, i like you´r stile girl! ;D


aaaw, så sött <3


Problem med de tekniska? ;D ÄSch skåååål!


Söta Emmy & Nadine :)


On the dancefloor! <3


Alisa shottar , go girl! ;D


Jessica & reza :)

Den här bilden får avsluta :)
Nu ska ja kila ut ^^

Kanske slänger in ett inlägg sen ;)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Elin

tack för att du svarade! hur länge har du bloggat, jag har aldrig vågat göra en blogg men när jag såg din så blev jag peppad!



jag väntar på dagens outfit, du har en så grym stil verkar det som. ::D:D:D

2010-02-11 @ 10:25:01
Postat av: Elin

glömde föressten, hoppas att vi kan ses någon dag, jag älskar också mariette och jag bor i vingåker.

2010-02-11 @ 10:26:06
Postat av: Emma

Svar till Elin i vingåker ;)

varsegod de var så lite så :) ojoj har bloggat ganska länge faktiskt vet faktiskt inte hur länge xD gör en blogg, de är såå skönt att blogga och skriva av sig jag lovar :) jag kan hjälpa dig om du känner dig osäker :) har hjälp massa andra med deras bloggar :)

hahah, taack du, vet inte om den är så grym ;)

jaa de kan vi säkert :) vi bor ju inte speciellt långt ifrån varandra :) jag bor mitt i katrineholm :)

Hur gammal är du föresten? :)

Åh visst är hon grym! du måste hänga på och träffa henne nån gång :D Hon är heeeelt underbar<3

festade med henne heeeela natten förra måndagen ;)

på gaygalan ;) sååå fantastisk :)

Har du msn? :)

Puss <3

2010-02-11 @ 18:48:13
URL: http://tjy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0