Helloj!

jaa hej alla, har blivit väldigt mycke upplagt om i måndags, kanske för att de va så himla underbart, försöker spara alla bilder alla klipp verkligen allt från den kvällen, väntanr bara på resterande bilder från Jessicas kamera :) Bilder bland annat på mig och Reza från idol ;) Så fräckt ;) måste bara berätta ÄNNU en lite sak från den kvällen, gick ju in på dansgolvet för att se om Mariette och Alisa va där, och så sa Reza heej, och så sa hon men dansa lite ;) så vi dansa några minuter och jag bad henne att följa med ut till korridoren där jessica stod väntade, hon ba: men jag måste hålla koll på min kompis, ja ba haha varför de, honn skrattade och sa: han kan behöva en mamma, men hon följde iaf med ut en liten stund, blev många kramar och endel pussar på kinden ;) skön tjej de där ;) aja nog om de ;)

Har ju inte blivit mycket uppdatering om vad jag gjort den senaste tiden bara blivit om Gaygalan känns de som, har iaf inte hänt speciellt mycke, var ledig från skolan i tisdags eftersom jag åkte hem från stockholm då, fick feber och va hemma från skolan onsdag och torsdag, men sen kunde ja pallra mig till skolan på fredan, sista skoldan innan praktiken startar imorrn, suck.. vill inte ha praktik, är hellre i skolan faktiskt, men praktiken ingår ju i linjen så man har inte nåt val direkt, om man vill få ett snyggt betyg på praktik delen ;)

Igår hade Mariette spelning på rejmes i Halmstad har sett bilder och klipp därifrån, hade såå gärna vileat vara där :( men man kan ju faktiskt inte va på alla ställen :P Hoppas att man får se henne inom en snar framtid iaf :) eller inte bara hoppas I HAVE TO SEE HER AGAIN :) Hon sa ju på efterfesten innan vil skiljdes åt att hon ville träffa mig igen så, de måste man ju hålla ;) Puss!

Igår blev det en vääääldigt tidig morgon, gick upp tjugo i sex för att knalla bort till Jocke för att ta hand om Johan och André över dan, jocke jobbade 7-18 så jag lovade att ta hand om dem, hoppades att jag skulle få sova iaf två timmar men de sket sig rätt rejält, André vaknade typ tjugo över sex och johan vakna sju så de blev inge sova där inte, slog på filmer och typ halvsov i soffan fram till halv åtta då barnen tyckte de var dags för frukost så de va lika bra att fixa iordning de, efter frukosten blev de mer film och mer halvsoning, sen vid tolv kom becca över så jag fick lite sällskap :) och hjälp :) Blev rikitigt kul faktiskt :) Följde sedan med becca hem där det blev lite party :) Hennes mamma fyllde ju så lite alkoholintag blev de allt, och jaa jga drack lite för fört så jag blev snabbt ganska onykter :P men kul va de :) Tack gumman för att du finns<3 utan dig, är jag ingenting<3

Och nu sitter jag här, hos becca :) Kollar på massa sjuka klipp på beccas data, skumma grejer. 
Sitter också och snackar med Jennie, Jessicas syster :) Har dock inte träffat henne  ÄN men jag lovar jag de kommer ske ;) Bestämdes att Jennie ska klippa mig när vi ses ;) Hon kan ju de där :)  Kommer nog bli supersnyggt :) Och de ska ju ju såklart bli superkul att få träffa både Jessica och Jennie :)
Dom är så sjukt snälla båda två :) så söta så <3 Love you girls<3

Nehe, ska kanske göra nåt annat än att sitta här xD
slänger in en bild på lite minnen<3

Puss!


<3


vi <3


Du betyder<33


Fina tjejer<3 love you<3

I love all of you<3 alote<3

Kommentarer
Postat av: Fanny

Svar: Tack! Ja, hennes bil är riktigt cool! :)<3

2010-02-07 @ 19:00:16
URL: http://komigenfanny.blogg.se/
Postat av: Hanna B

Fina bilder! och snygg header!! :D

2010-02-07 @ 22:14:19
URL: http://hannabafver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0