Hårfix!

Emelie och jag bestämde oss för att testa lite olika sett att fixa håret med hennes " all in onetång" ;)
tänkte att ni läsare skulle få hjälpa mig att tycka till lite om vad ni tycker passar mig bäst, ska ju fira emelie om inte alls länge, och börjar funderar på hur ja ska se ut ;) jag slänger in lite bilder så får ni gärna kommentera och berätta vad ni tycker, har dock inte så många alternatv xD


Plattat? ...


Krusigt? ...


Rakt & Volym? ..  ( syns inte så väl,men de va lite volym ;)


Flätor & Uppsatt lugg? :)

de var dom alternativ ja hade, fanns också korkskruv, triangel, och vågigt, men de var så svårt att få till xD

Sååå tyck till nu snälla ni :D
Kommenteraaaaaaaaaaa! :D

6/3 - 10 Smäller det! fest för hela slanten!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0