Fredag = Paaaaaaaaaarty :D

som sagt som blev de partyparty igår, åkte till becca med kvart över fem bussen :) fick lite att äta när jag kom dit, Tack!  sen umgicks vi ett tag innan vi började göra oss i ordning och förfesta ;) becca bjussa på viiin ;) dock inte de godaste vin ja druckit men de gick ner xD så vi satt där till bortot elva då vi blev hämtade av victor som skjutsade oss till stan, för krooooooogrunda :D De va riktigt roligt faktiskt :D gick först till lilla men där var de typ dött så vi gick vidare till picasso, där vi träffa sandra, matte och en kille till xD Senare kom också Emelieeeee! :D
skön brud asså :) vi dansade fan arslet av oss, och såå kul det var, fick i mig lite öl och lite smirnoff från diverse håll men ja va glad för de ;) Dansa och dansa och dansa sen kom David också från nånstans hon kom iaf tillsammans med matte antar att de kände varandra, men vi dansa iaf ^^ skiiit skoj var det!! tror inte ja haft så kul på länge, om man bortser från gaygalan, de slog allt<3 På picasso så spelade de bad romance då vart de jobbigt för en sekund, såg allt framför mig, alisa mariette allihopa saknart ¨så jäkla mycke, går inte att beskriva i ord <3
Och nu ELIN kommer outfits som du efterfrågat ;)
Fredagkvällens outfit!

Klänning - nelly
Lackleggings - Lindex
Strumpbyxor - Lindex

ja vi var väl kvar på stan till va kan hon ha vart, 2 eller nåt, börkade sen vandra en bit med alla, sandra, matte, david, becca, jag och en kille till som jag inte vet namnet på xD
vi han gå till gamla kyrkogården då victor kom och plockade upp oss allihopa, skjutsade grabbarna till vingåkersvägen, där den ena och de andra hände ;) (becca du vet vad jag menar ;) ) fick bland annat davids telfonnummer ;) Mer tänker jag inte avslöja här xD
sen skjutsade vi hem sandra (typ mitt emor ica nära) sen fortsatte vi färden till bie, var kvar hos becciiiiiis över natten<3 sen åkte ja hem idag vid tvåtiden käändes så fel att bara slänga mig iväg men hade ju bestämts att vi skulle till stall och hem till mamma så de bara att pallra sig iväg.

föööörfeeest hos bästa becca <3


finns inga ord som kan beskriva min vän <3


Viiiiiiiiiinet xD

En glaad och onykter Emma! :D

Tack Becca för att du förgyllde min kväll och gjorde den till en av de bästa kvällarna nånsin, vi måste göra om de snart igen, kärlek<3

Älskar min vän Becca<3

Kommentarer
Postat av: Elin

ååh tack för att du la upp!! :)

fin klänning, tror du den finns kvar? :) vill ha en sån fast vit kanske...

mariette <3333333333333333

2010-02-14 @ 11:28:45
Postat av: Emma

det var så lite så :) tog lite bilder i fredags och tänkte att jag kunde lägga upp dom som outfit ;)

hm, ja vet inte de är bara att kolla :) fanns på rean :) de finns en flik för rea saker klicka på de :) just den klänningen finns bara i den färgen, men de finns säkert andra som är skitsnygga också :)

Kan jag få din msn? :)

Mariette <333333333333333333 saknar henne som fan<3

2010-02-14 @ 12:22:39
URL: http://tjy.blogg.se/
Postat av: Jessica

partyparty :)

2010-02-14 @ 12:28:07
URL: http://jessicalarsson.webblogg.se/
Postat av: yrla

alltså ursh! detdär vinet drack jag igår och blät! irsh :P

2010-02-14 @ 12:30:44
URL: http://iirla.blogg.se/
Postat av: elin

[email protected]

2010-02-14 @ 13:07:19
Postat av: elin

logga in då :D:D:D:D

2010-02-14 @ 13:26:24
Postat av: emma stallgren

du ser ju fanken bättre ut en Rebecka på första bilden, GOOO GIIRL! :D:D:D

2010-02-14 @ 17:16:16
Postat av: Emma

svar till Emma stallgren: haha, tack du :)

yyyyyeeeee googogogo! :D

2010-02-14 @ 18:18:04
URL: http://tjy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0