FITT TELIA

jaa mina vänner nu kommer det inte bli nån mer uppdatering förens den 1 mars. allt på grund av fitt telia som stängt av mitt internet för att ja förbrukat mina 5 gb. Har förbrukat förut och då har de bara sänkt hastigheten. blir så jävla irriterad!!!!!!!
imorrn är de spökbacken som gäller, får se hur de går :P
och igår va vi ju i stockholm med bf programmet, jag som hade tänkt blogga om de och lägga upp bilder.
Men de skiter sig ju fan totalt, allt tack fitt telia! faaan kommer bli ett kuuul sportlov, när man inte kan sitta vid datan. lär får sitta och glo på tv.

nej fy fan säger ja bara.

saknar mariette som faaan :( <3 VILL SE OCH TRÄFFA DIG SNAAAAAAART! <3 MISSMISSMISS :(
 
Och Elin, jag har inte lurat dig, jag hade min kompis med mig så hon kan bevittna att ja va i cafeterian.
Vart var du?
Mejlar dig mitt mobilnummer, kommer inte kunna svara på några kommenaterer på ett bra tag nu, ( se ovan )


nej nu ska ja kolla klart saker på nätet sen ska ja göra nåt annat, slå sönder nåt eller så.

skapligt irriterad ja!!!

puss!


Kommentarer
Postat av: elin

jag såg din kompis becca där

2010-02-18 @ 19:23:45
Postat av: Anonym

okejokej, jag va med henne tills hon blev hämtad :P

och jag var kvar i cafeterian till halv elva :P

en stund satt becca och jag en bit ifrån varandra, kan nog vart då du såg henne :P

Jag har iaf en brun och vitrutig jacka.



kram<3

2010-02-19 @ 15:00:58
URL: http://tjy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0