En hel facking jävla vecka sen :O Miss it! <3

God kväller!
Första dagen på praktiken idag, faktisk helthelt okej :) Var på fritidsmöte imorrse, och vaaaad tas upp då om inte namnet Mariette, (dock inte vår mariette) och ett tag senare nämns staden Halmstad av nån underlig anleding, kan de va slumpen tro!? ja menar hur troligt är de att man får höra två saker som direkt kopplar en till sin förebild och idol!? inte så värst troligt, men de ska ju hända mig så varför inte, :P

Det är en hel fackiiiing jääääävla vecka sen DET hände, saknar den dagen så jävla mycke :( <3
ta mig tillbaka NUNUNU!!!

Har varit en helt bra och okej, dag som ssagt, meeeen nu är jag helt slut, kom nyss in från en lagom lång prommenad ute i kyla, Brrrr kallt och eländigt :P Tro ni att de kommer komma mer snö eller? ja, de räcker fanimej med snö nu, vill ha sommar typ NU! snön ställer bara till med så mycket problem, framförallt i trafiken, tågförseningar, bussar är sena m.m Usch fy fan för snön alltså :P

Nog pratat om snön, kommer fan inte på nåt mer att skriva xD Kan iaf skriva att jag saknar systrarna Larsson och MIN Becca <3

Usch ja världen är tuff :P
nej nu ska ja snart äta, höres senare.

The one and only Mariette Hansson<3

1/2-10 (L) miss it so mutch <3

Kommentarer
Postat av: jennie - ♥ Mode, Tips, Skönhet ♥

älskar bilden:)



nu är mariettebloggen uppdaterad:D hihi



http://maryjetmusic.blogg.se/

2010-02-08 @ 19:57:48
URL: http://mrsjenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0