äntligen funkar blogg.se nooooooot!!!

jaa jag hatar verkligen blogg.se asså, hade precis skrivit ett aslångt inlägg och vad tror ni hände jo ALLT försvinner. suck! bara att börja om då.
 
Haft en helt okej dag på praktike, vissa barn har blivit väldigt fästa vid mig, fast aa man kan ju inte enbart hålla sig till några få får va med alla som vill :) Låter bra det Emma!
kom hem vid kvart över fem sådär, satte mig vid datan ett tag innan de blev dags på promenix som bjöd på både de ena och de andra må ni tro xD när vi kommit tillbaka hem till gården sa ja till emelie "fan jag har inte ramlat" två sekunder senare slog jag världens vurpa och landade på häften xD och icakassen flög all världens väg XD och fy fan va vi skratta, tror inte jag skratta så mycke på länge faktiskt xD kul va de xD
när vi väl sen kom in så blev de matlagning på schemat, eller aa jag tog hand om MINI medans emelie kirrade maten ;) Det blev köttfärssås och spagetti :D mums! :D sen dess har ja suttit här och plinkat på tangentbordet, kollade uppdateringe både på marys och Alisas bloggar, så söta dom är allså :) fina människor de där :)
Hoppas att jag snart får åka och träffa dom :) De är så skönt att alisa kör med lite videobloggar, är himla kul att kolla på :) Man blir så varm i hjärtat, blir inte ni? ^^ (Ni mariette/alisa fans? ;) )
saknar dom såå mycke <3
ja så mycke mer blir de väl inte idag antar jag, imorrn är de osndag, vilket betyder kort dag på praktiken och barngympa ^^ schysst asså :P blir upphämtad kvart över nio rätt soft ändå ;) Eller vad säger ni?^^

Just nu sitter jag här med Mary i örat, lyssnar för tillfället på my desire ^^ så bra :)
nehe kanske ska sluta skriva och lägga upp inlägget innan det försvinner IGEN, har ingen större lust att skriva om allt igen xD
Slänger in en bild på dagens finingar<3

och till dig alisa, klart att vi tycker om dig också!
Du är ju en del av mariette så de går ju inte att inte älska dig ;)
Du är en fin människa precis som mariette<3

Alisa <3 Mariette så söta tillsammans :)

Godnatt alla fina

Puss&kram


Kommentarer
Postat av: yrla

jag har börjat blogga igen, kolla gärna in den :) kram

2010-02-10 @ 00:38:58
URL: http://iirla.blogg.se/
Postat av: Fanny

Man blir jätteglad så fort man ser att någon av dom har uppdaterat bloggen! :)

2010-02-10 @ 16:22:38
URL: http://komigenfanny.blogg.se/
Postat av: elin

din blogg ääääger!!! :D

kan du inte börja lägga upp dagens outfit?

ja skulle bli skitglad :)



kraam

2010-02-10 @ 19:31:15
Postat av: Emma

Svar till Elin:

åååååh taack, diggar min blogg faktisskt är riktigt nöjd med den faktiskt :)

haha, jag kan ju försöka i alla fall :)

Har inte du nån blogg? :)

kraam

2010-02-10 @ 19:38:34
URL: http://tjy.blogg.se/
Postat av: Azra

sv; Vi skrev om lite (o)humoristiska grejer och jag tackade även mariette att hon itne pratade grov halländska för jag inte hade förstått ett piss ;)

kram

2010-02-10 @ 20:29:22
URL: http://aazrah.blogg.se/
Postat av: nina malmö

Måste tyvärr be dig ta bort bilden på mary och al, jag som fotat den och bara gett tillstånd till jessica att använda den. Menimed att alla kopierar utan att ens fråga så får ingen ha kvar den nu. shit man kan inte lite på någon här?

2010-02-10 @ 20:29:46
URL: http://sonice.devote.se
Postat av: Azra

fråga nina om lov nästa gång, fan va irriterande..

2010-02-10 @ 21:01:51
URL: http://aazrah.blogg.se/
Postat av: nina malmö

Okej, kan väl gå med på att du får ha kvar den, men då får du skriva under bilden att den är från www.sonice.devote.se - och nej, det är inte samma sak om jag kopierar dina bilder, för mina är av mer kvallite och liksom, mina av systemkamera. inget påhopp på dig, men är bara sjukt besviken på att typ hela fancluben har den bilden på sina bloggar nu ;o

2010-02-11 @ 11:19:36
URL: http://sonice.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0