Emsan - Världens bästa <3

Godmorgon på er!
Emsan har inte sovit en blund i natt, eller rättare sagt hon har inte lagt sig över huvud taget ^^ Jag ska förska vända tillbaka dygnet tänkte och sen har jag tvättstugan klockan 11.00 så måste vara vaken då, så därför är jag fortfarande vaken, och nej jag är inte trött :) Är faktiskt väldigt pigg, än så länge iaf :) Men kommer väl sen antar ja xD

Idag har de väl inte hänt så mycke, pratat med babe nästan hela dan, vi pratar om allt möjligt, hon har pratat av sig lite, tror hon behövde det. (: Jag finns alltid här för dig hjärtat, och stöttar dig alltid, mig kan du alltid bolla dina tankar och funderingar med. För du vet att hos mig stannar allt du säger. Lita på de <3
Blev faktiskt väldigt glad idag, för i eftermiddag kommer min efterlängtade vän hit, saknar så mycket så det ska bli så oerhört och få träffa dig igen. Men innan dess så är det som sagt tvättstugan som gäller fram till klockan fyra. Sen ska det lagas mat, för ikväll står det Tacos på Schemat! Och det ska bli på Beccans vis, älskar när det är på hennes vis. Blir så fantastiskt gått då! ^^

Nej nu ska jag göra nåt annat! Tjingeling!

Ikväll ska jag umgås med dig! Längtar :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0