Emsan - städningen gav resultat

godkväller! Eller god jättetidig morgon kanske man ska säga xD
Har faktiskt fått en hel del gjort idag :) Sprang till pressbyrån och köpte mjölk ^^ sen lagade jag egengjord köttfärssås med spagetti, blev suuuuuper gott! :) Fick massor över så jag fryste in så nu har jag köttfärssås till en annan gång om jag vill ha köttfärssås ;) Bra  va? :)
Ja sen fick jag för mig att göra iordning i mina gaderober så jag tog ut mina "korgar# från garderoben och hällde ut allt på golvet, och vek sen ihop de och la det snygg i högar i "korgarna" :) Snyggt och prydligt blev, det så nu ser jag vad jag har för kläder :) Och väldigt välbehövligt :) Efter det satte jag mig en stund, men jag satt inte speciellt länge, fören jag for ut i köket och tog tag i disken som hade blviit ett mont everest, pjuuuh det tog sin lilla tid, men allt är nu diskat och rent, och diskbänkarna och spisen är ren :) Nu syns det att det är ett kök iaf :)

Ibland får jag bara sånna här städryck och då kan ja städa hur länge som helst, eller ja tills det är rent ;) Och jag slutade ju inte städa där, jag fortsatte i vardagsrummet och och städade av på vardagsrumsbordet och skrivbordet :) så nu är det i princip bara golven kvar :) Men de tar ja imorgon, för det är ju inte så lämpligt att damsuga den här tiden på dygnet^^

Ja sen satte jag mig här igen, blev lite trött i kroppen faktiskt :P Det tar på krafterna att städa och plocka undan, ååh just de, sprang ju iväg till tvättstugan förut också, och satte upp ny tvätt tid så jag får lite rena kläder innan ja sticker iväg på torsdag :) De va faktiskt en hel del som var skitigt såg jag när jag väl tittade efter ^^
En sak som jag blev lite fundersam över när jag kom till tvättstugan var att mitt tvättlås återigen var borta. Så jag började kolla och såg att det satt i dörren till tvätt stugan men det fanns ingen där inne eller nån tvätt. Så nån mer än jag och BeccaN har nyckel som passar vårt tvättlås. Hur ska dom annars kunnat flytta på de!? :S

jaja, satte iaf upp tid på måndag klockan 11 :) Så ska fixa och dona med de då :) Och jag hoppas att jag får sms på måndag också, om att min telefon, mina skor, och mina böcker har kommit :D Vill ha de NUNUNU :D
kan snart inte vänta längre ju! :D
Ja nej, ska väl ta och stänga av datan nu kanske, och försöka sova så ja kommer upp lite skapligt. :P

Nej slutbabblat!

Godnatt!


För du vet att jag saknar dig, och jag vill inte förlora dig <3

Kommentarer
Postat av: jenny

Det kommer en hemlig gäst till idol och jag hörde att det är mariette!! det är hemligt det är därför hon inte har sagt något om det men alisa läckte ut nyheten till några och så har de spridit sig

2010-12-05 @ 17:50:07
Postat av: lisa

ja hörde det också. hon och agnes är båda där

2010-12-05 @ 17:51:38
Postat av: Emma

Whooooot? :D Fan vad skoj! :D

2010-12-05 @ 18:38:27
URL: http://tjy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0