Emsan - Nystylad Blogg!

Tjenixen!
Idag har det hänt endel saker. Knallade upp till tornby köpcentrum för att uträtta lite ärenden. Gick först till
Elgiganten för att jag skulle fixa nya telefoner åt mig och beccaN men tydligen så måste man ha en viss mängd i årsinkomst så det sket sig totalt. =/ Men det konstiga är att becca har två telefoner står på sig och hur mycket i inkomst har hon!? :P
CP elgiganten! Får väl försöka fixa det när hon är här så får vi gå dit tillsammans ^^  När jag hade varit där sprang jag runt som en yr höna för att hitta rusta, men inte fan hitta ja de, så jag beslöt mig för att ta mig en sväng inne på Ikea, Hittade lite smått och gott, lite ljus, en lyckta lite julpynt med mera :) När jag kommit ut från Ikea, tänkte ja att nä nu ska jag fan hitta rusta, och gick återigen på jakt efter butike. Gick aslänge och letade, kände nästa för att gå hem när jag plötsligt såg rusta skylten :D ÄNTLIGEN tänkte jag, och det roliga är att jag gått förbi det hela tiden utan att ha sett de xD Knäppa jag xD Väl där inne inhandlade jag det jag hade skrivit upp på min lilla lista. Och sen kunde jag äntligen knalla hemmåt i kylan. Tog en stund innan jag kom hem, och trött som attan var jag när jag klev innanför dörren. Kraschade rätt ner i soffan och vilade ett tag. Innan jag tog tag i att plocka upp det jag hade köpt med mig hem!

Under kvällen har jag faktiskt hunnit med att laga mat och äta, och julpyntat så nu är det jul här hemma :) Är ritkigt nöjd faktiskt, känns lite mer som att det snart är jul när man får upp lite julsaker. Eller hur? :)
Sen har jag bara suttit framför datan och tv:en och degat. Kollade på första avsnittet av Årets julkalender, Det verkade rätt bra faktiskt tro det eller ej. (och jag vet jag är 20 men julkalendern är en årlig tradition för mig) Ska kolla på det i morgon igen, måste ju se hur det fortsätter :)

Btw, så har jag fixat om min bloggdesign nu också, det var fanimej på tiden alltså ^^ vet inte hur länge jag har aft den gamla xD Så nu är det nytt och fräscht, och en ny header också :) Vad tycks!? :)

Nej dags att göra nåt vettigare,

Tjoflöjt!

Jag vet att jag kan bete mig illa, jag är en fitta ibland men ändå ska du veta att jag verkligen inte vill att vi ska bli osams, vill inte mista min bästa vän ju, jag förstår och respekterar vad du vill och jag ska inte hindra dig. Det var dumt gjort av mig, FÖRLÅT <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0