Emsan - NetonNet

Goddagens!
ja ni, ibland undrar man hur bolagen får till det. Hade fått post hem från NetonNet så jag trodde ju att det var att telefonerna kommit men ICKE, dom hade fått för sig att det inte var jag som beställt telefonerna, utan jag hade blivit bedragen av någon som använt mitt namn. Så skrev tillbaka till kundservise och skrev att det var jag som gjort beställningen och bla bla bla.. Så nu hoppas jag att dom skickar dom snart! haha, nästan skrattretande så puckade dom måste va xD hahahahha.

jaja, nej ska väl ta mig en sväng bort till pressbyrån och köpa smör och mjöl. så ja kan göra lite spenaaaat :D
Älskar´t :D

Nej, slutpratat!

Tjiiihaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0