Emsan - inte ett skit, men snart händer det.

Ja ni mina vänner, ibland blir saker och ting inte som man tänkt sig. Allt kan ju faktiskt inte gå vägen. Men man får leva med det med. Ja sen jag kom hem från Katrineholm har det inte hänt så mycket, började med att ja va sjukt 3 dagar, svinont i halsen frös som en gnu, tror ja hade feber också. Lagom nu till jul och allt, Jag tänkte att jag hoppas verkligen jag hinner bli frisk till ja ska åka tillbaka hem igen. Och sagt och gjort, det blev jag. Har bara varit hemma och tagit det lugnt så jag har hunnit tillfriskna ordentligt, kan känna av halsen då och då men det ska nog vara helt borta snart hoppas jag :) Ja, vad ska man mer berätta, skulle ju fått besök av emelie coffe och natalie på onsdag men då Coffe jobbar så kunde dom inte komma tråkigt nog =/ Så ist tar jag tåget hem till katrineholm på onsdag och förhoppningsvis så ska jag träffa bästa becca då också, :)<3 menmen, imorrn är det tisdag, och då kanske det blir så att jag får följa med jonas när han jobbar, skojsigt! Annars ska ja forstsätta packa och greja innan det bär av hem för att fira jul och nyår! Äntligen får man träffa lite människor! :D

Nej nu ska ja kika på tv.

Hejs!

/Emsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0