Emsan - idol 2010

HejHopp!
ja, idag kom jag faktiskt upp några timmar tidigare, BRA EMSAN! (Y)
Har väl inte hänt så jätte mycket, tog mig en tripp till pressbyrån tidigare för att köpa smör och mjöl.
Sen har jag bara varit hemma. Fick sms från BeccaN som ville att ja skulle komma till Katrineholm och festa med henne, men då jag tyvärr inte har råd att åka fram och tillbaka, fick jag avstå =/ Måste ju ha pengar så jag kan ta mig till katrineholm och flen på torsdag, eftersom vi ska till stockholm på fredag (:
En annan gång bby <3

Idag kom äntligen bilderna från fotografen :D Dom vart riktigt bra faktiskt, och han hade faktiskt skickat med massa "fail roliga" bilder också ^^ Sånna bilder som bevisade ju att vi hade stenkul :) Haha och några var bara klockrent snygga, och några bara synkade xD Tillexempel en bild då vi båda står och fixar med håret precis samtidigt ^^ Det var lite kul faktiskt :) Ska slänga upp lite bilder här på bloggen så småning om så ni får se resultatet, och vilken bild som vi kommer förstora :) De ska vi bestämma när vi ses tror ja. Blir lite jobbigt att bestämma om vi är i två skilda städer xD Men de ordnar sig nog ;)

Ja EN VECKA kvar nu då :D Lääääääängtar!! :D

IDOL 2010 here we come! <3

Nej dags, att kika på Idol, Hejs!


Kommentarer
Postat av: Em

haha jo jag hörde eva berättade det när vi var ute och hämtade henne förut :P hehe.. ja fan :)

2010-12-03 @ 22:00:44
URL: http://mammasprinsessa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0