Emsan - Heldag med babe<3

hej på er, eller man ska väl säga godnatt så här dags. Klockan är ju tio över ett på natten så..

Ja idag har vart en väldigt bra dag må jag säga, gick upp vid nio och käkade frukost och gjorde mig iordningm vid kvart över tio kom mormor och hämtade mig och ellinor. Mormor släppte av mig vid busstation där jag mötte upp babe, hade ju lovat och följa med henne på det där mötet, så det var vad jag gjorde, fast innan vi knallade dit så gick vi in på åhlens en sväng för att dels få lite värme och dels för att kika på hårfärg till henne :) Och hon hittade faktiskt det hon sökte så det köpte vi med oss innan vi knallade iväg på mötet ^^ Mötet tog inte speciellyt lång tid så efter det knallade vi tillbaka till stan och julstressen :P Sprang runt i en hel del affärer, och köpte julklappar :) Några till Becca, några till syrran och några till Charmtrollet <3 Tror dom blev/blir nöjda allihopa :) och det är ju huvudsaken :) Tillslut blev både jag och babe hungriga så vi gick bort till Mcdonalds för "jullunch" ;) Haha, mätta blev vi allt ^^ när vi var klara där sprang vi in i ytterligare två affarer innan vi kilade bort till buss 780 som skulle ta oss till Flen. Sjukt så slut man blev efter ett par timmar på stan så här dan före julafton, eller ja nu är ju klockan efter tolv så nu är det faktiskt julafton tekniskt sett ^^

Väl i flen pustade vi ut en halv timma innan jag satte igång med att färga hennes hår, och jisses vilke tid det tog, en timme med bara hårbotten! :O sen var du ju resten kvar också, så allt som allt med ursköljning och efterbandling så tog det bortåt två och en halv timme ^^ Puuuh, mina axlar ville inte va med längre sen kan ja lova, meeeen det gör inget, min pingla ville ju också bli fin i håret, och det är klart att jag ställer upp (:
Det det var klart, började beccan med att röja iordning på rummet inför morgondagen, damtorkade lite, plockade undan på golvet, fixade i bokhyllan, allt gick som smort tyckte ja, sen så hade hon ju faktiskt sällskap så lite lättare blev de nog för henne, för att städa ensam det är fan inte kul. ^^
Klockan tickade på och vi bara umgicks sista stunden som va kvar innan jag kilade ner till bussen som skulle gå kl 20.00. Usch, känns helt fel, är van vid att hon kommit till mig och hon sen åkt från mig, nu är det jag som vart hos henne och åkt från henne, helt knäppt och fel känns det. Menmen, jag vet alltid hur jag får tag i henne så det är alltid en tryggande tanke, du är min trygghet. <3 


En mycket händelserik och rolig dag tillsammans med min babe,
Tack för en fantastiskt toppendag hjärtat<3

nej ni, nu är det nog allt dags att dejta kudden, ska trots allt upp ganska skapligt för att hinna göra det jag ska innan ja ska till far min klockan 13.00 sen får vi ju se hur dagen artar sig, det återstår att se.

Men nu ropar kudden, och ha nu en riktigt god jul allesammans!

God Jul <3

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0