Emsan - Galet!

Ja ni, såg ju idol förut och det slutade precis som jag ville att det skulle sluta, Minnah och Jay är i final :D
Blev så glad, så nu är fredagen räddad :D Nu väntar jag bara på att mina böcker och min telefon ska komma så är jag helt nöjd sen ^^

Heeelt galet! jag har nog inte riktigt fattat att jag ska åka på Idolfinalen på fredag, det är lite såhär, Va!? är det verkligen sant. och ja EMMA de ÄR sant ^^ Ska bli så galet skoj :)

ja nej, har snackat med Michaela en hel del ikväll, och det har bestämts att hon, rebecca och Malin kommer ner till mig nån helg, så ska vi umgås och äta god mat och dricka gott vin ^^ Det ser jag verkligen fram emot, har ju inte träffat dom på jag vet inte hur länge, typ varje gång jag har varit där så har dom nästan alltid varit iväg på massa grejs, och michaela har ju flyttat till egen lägenhet så henne har man inte sett skymten av på ja va kan det va över ett år måste det vara om inte två :S jaja, nu ska dom iaf komma så det ska bli kul :)

Nej nu ska jag ta mig nåt att äta innan jag kryper till sängs och dejtar kudden.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0