Emsan - Evigt väntade...

Godkväller!
Ja ni, som rubriken försöker säga, så är det ett evigt väntade, dels så väntar jag på mina böcker som borde komma hem snart och dels så väntar jag på sms, där det står att min mobiltelefon har kommit :D
Längtar ihjäl mig, vill verkligen ha den, Hade ju bestämt mig för en sony ericsson från första början men efter att jag var på elgiganten igår så hittade jag en annan som jag fastande helt och hållet för. Var osäker i början och pendlande mellan sony ericsson telefonen och den, men det blev tillslut Htc wildfire, som jag hittade på elgiganten :D Så igår klickade jag hem den från NetonNets hemsida :D Så om några dagar kommer den :D Ska bli skönt med en ny EGEN telefon :) Lär ju kunna ta bra bilder med den om en vecka också, då BeccaN och jag sticker till stockholm på Idolfinalen. Känner mig sjuuuuuukt taggad inför det. :) Kommer bli grymt mäktigt ^^ Så imorrn sitter jag bänkad klockan åtta vid tv:en för att se vilka som blir finalisterna i årets Idol :)

Jag hoppas innerligt på att det är MinnaH och jay som står kvar, Olle kan gott åka hem, han är inge bra längre :P 
 Fast egentligen så spelarr det ju ingen roll, för alla elva idolerna kommer ju va där så jag är nöjd ändå ^^
Förhoppningsvis så slinker vi in på efterfesten också, och träffar alla idoler och tar lite Idolbilder :D
Kommer bli Awsome! :D <3

Ja idag, har det väl inte hänt så mycke, Partade för en gångs skull med Emelie i telefon :) Det var inte igå vill jag lova, hon hade ju ett och annat att berätta, både bra och dåliga saker. =/ Och så camade vi också, eller hade videosamtal, så jag pratade med natalie :D Goooooosh så stor hon har blivit, och pratar som jag vet inte vad :O
Helt sjuk :O Och om 22 dagar blir hon 2 år, det är helt sjuk så fort tiden har gott, hon föddes ju nyss för tusan!? :O Dom ska iaf fira jul hos mamma så då får jag träffa skruttungen :D Saknar Min lilla skuttunge faktisk =/ <3

Ja, nä, vad gör man.. ska väl ta och släcka datan och dejta kudden ett slag. kan va skönt att komma i säng lite tidigare så man kommer på förmiddagen som man ska och inte klockan 4 på eftermiddagarna -,-
Imoorn är det ju fredag och det var tänkt att min bror och hans kompis skulle kommit men det blev tydligen inte så, hans kompis hade annat för sig så det fick bli en annan gång. ^^ Så jag sitter ensam heeeeeeeeela helgen, nån som har lust att kika förbi? (:

Nåja, slutbabblat för min del, sängen ropar!

Sovgott!


Htc wildfire :D Lääääängtar!


Kommentarer
Postat av: Em

haha ja fan vi pratade ju typ i 50 minuter i telen wtf :P fast Natalies komentar var ju den bästa = EMMA ÄR EN GAMMAL MUPP ;) höhöhö

2010-12-03 @ 12:47:34
URL: http://mammasprinsessa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0