Trollkarlen från OZ!

tjingeling!
Tänkte bara slänga in ett litet snabbt inlägg. Har varit världens bästa och roligaste vecka på mycke mycke länge :)
Det har hänt så mycket kul hela tiden :) Ångrar inte en sekund att ja sökte hit, de är fan de nästan bästa jag har gjort, :) Är så stolt över mig själv, över att jag har lyckats komma så långt :) trodde faktiskt aldrig det här ^^
jaja, idag är det söndag, igår träffade jag faddrarna och OZgruppen och hade picknick i trägårdsföreningen, mycket mysigt tycker ja :) käkade lunch och fikade tillsammans tog det bara allmänt lugnt :) och de behövdes efter tre dagars festande på raken xD Blev lite volleybollspel också, och jag var såklart med även fast volleyboll inte alls är min starkaste sidan xD åkt hem med en blå och svullen tumme efter de men äsch lite blåmärken har inte gjort nån skada :)
Idag har ja inte gjort mycke alls, har bara suttit här och tagit det lugnt :P men ska om inte allt för länge iväg till Ryd :)
Ska möta upp Sanna bland annat vi Mcdonalds i Ryd och sen cyklar vi bort till Jakob där faddrarna och vi i gruppen ska träffas för faddermyyyys! :) Perfekt dag för lite mys :) det regnar ju ute så de är perfekt med en innekväll :) Vi ska ju skriva klart vårt gyckel också :) de ska bli bäääääst! :) Sen ska ja köpa biljett också hoppas ja :) Och imorrn är det overallköp som gäller. Och dessutom så ska jag, Henrietta, veronica och Carl-uno åka på Sjöslaget, en 24 timmarskryssnig med ENBART studenter ;) Grymt kul :)

Menmen ska inte bli så lånvarig :) ska fixa lite på mitt rum nu ser förjäkligt ut xD
Skickar in en bild på OZ! :D



Dock så fattas 5 faddrar och nåra Nollan men annars så är det här min grupp! :)

Ingenting kan knäcka OZZZZZZZZ! :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Becca

hahaha, är det dära jörgen? ;)

2010-09-07 @ 04:24:26
URL: http://rebeccajakobsson.myshowroom.se
Postat av: Emma

haha, aa han i röda tröjan ;)

2010-09-08 @ 22:52:40
URL: http://tjy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0