Träningsvärk!

Godkväll!
första natten avklarad, ska snart påbörja den andra ;) Idaghar det hänt en hel del, har blivit guidad med cykel så jag hittar till skolan och ner till stan dit jag ska imorgonbitti :) Hoppas att det ska gå bra att hitta nu :) Men det tror ja nog :) Efter cyklingen blev det lunch och sen togs det en tripp till stan, där det inhandlades en del saker, var även på besök hos syslingen för en fika innan vi åkte tillbaka hem hit igen :) Syssling Marita ska hjälpa mig att färga håret här om nån dag Tack! <3 Sen har jag inte gjort så mycket, satt vid datan en stund sen blev det middag, och sen bingolotto var inte igår som man såg det, xD Ska vara lotta engberg som leder den men idag hade dom en inhoppar då lotta tydligen hade ont i ryggen så hon varken kunde stå eller gå. :P Så nu efter dan så har ja träiningsverk i låren och i vänster överarmsmuskel, vet inte om de kallas biceps eller triceps kommer aldrig ihåg vilket som är vilket xD Patricia nötte ju de där en gång i tiden , men tro ni ja kommer ihåg!? nä xD eller jo om nån säger det såklart, vet ju va de heter vet bara inte vilken som är vilken xD Menmen, imorrn gäller det alltså, min första dag på lärarutbildningen.. ska nog gå bra, föresten kom på att ja faktiskt har fixat mitt internet idag, så nu funkar det galant :) Var ju hopplöst att ansluta de förut och sen la de av helt och hållet sen. Så idag gick ja till teliabutiken när vi va på stan och fixade de, dom kunde inte heller fixa de så jag fick en ny dosa :) eller dosa, vet inte riktigt vad de kallas xD Men aa så nu funkar det som det ska iaf :) Skööööönt :)

Nej nu ska ja nog krypa till sängs, ska fortsätta smsa med min underbara vän en stund också, hon kan behöva mig känns det som. Aja!

See yaa!

Godnatt.



Slänger in en bild på min Namnskylt som ja ska bära på mig, som ja satte och gjorde igårkväll, Tjusigt va!? ;)

Godnatt med er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0