Om 13 dagar...

Flyttar jag 10 mil från katrineholm, från min familj, alla mina vänner och speciellt min allra bästa vän :(
kommer sakna alla mycke, speciellt den sistnämda :( För mig så är hon som en syster, händer de mig nåt så är hon alltid där och hjälper mig. Vad de än är så kan ja vända mig till henne och jag känner mig så otroligt trygg i hennes närvaro. En väldigt stark trygghet. Och utan henne så kommer de blir förskräckligt tomt.. :( De är bara 13 dagar kvar.. ja vet inte ens om ja är redo för de här.. de blev en större påfrestning än vad ja trodde de skulle bli..
jag har spå mycke i mitt huvud.. de är inte kul att va vuxen, alla dessa beslut och val man måste ta..
Hoppas verkligen att ja iaf hinner träffa henne en gång innan ja flyttar.. annars vet ja inte va ja gör :(
Nej nu ska ja försöka göra nåt annat.. blir bara jobbigt och sitta här och tänka..

Såg att ja inte uppdaterat på över tre veckor tänkte de va dags nu. HAr liksom inte haft lust att blogga av nån anledning.. varför de vet ja inte har väl bara blivit så antar ja :P

Nej dags att göra annat.

Puss!

Kommentarer
Postat av: amanda

FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN!

du frågar, jag svarar !



snälla en kort fråga kan du väl slänga in? :p



och va inte blyga ^^



DIREKTLÄNK:

http://amandanystroom.blogg.se/2010/august/tankte-ha-en-fragestund.html

2010-08-08 @ 22:14:21
URL: http://amandanystroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0