Nästan färdigpackad.

Hellojsan!
Nu är nästan allt nerpackat som ska med imorgon till linköping, bara lite smått kvar, så som tandborste och sånt som ja ska använda imorgonbitti ^^ Men det åker ner imorron de :)
Idag åkte ja in till stan vid halv 12, var inne vid typ kvart tio i. Gick och fick pengar och sen knallade ja iväg och mötte upp snälla Annika :) Vi prommenerade tillbaka till stan och när vi gått förbi gottoteket så for annika in i en affärer " Vänta jag måste bara kolla lite här inne" Visst tänkte jag och gick efter :)
Efter det gick hon och jag upp till coffeahouse och åt lunch.p tade om både det ena och det andra, riktigt snäll människa det där :) Efter lunchen tog annika och jag ett varv runt stan och kikade in i lite affärer, jätte kul :) Hon tyckte de kändes lite konstig, hon tyckte att hon släpade runt på mig men ja sa det att jag tycker bara det är kul att gå i affärer så mig gör det ingenting. Annika blev ett armband, ett halsband, ett par örhängen och en Hello kitty pjamas (till Lovisa) Rikare ;) Riktigt kul var det faktiskt :) När vi hade gått färdigt på stan sa Annika och jag hejdå till varandra och skiljdes sedan åt. Tack Annika för alla tips pch goda råd, kommer bära med mig det du sa länge :) Och även tack för en trevlig lunch :) Hoppas att vi kan göra om det om ett tag igen :) <3

n knallade jag bort till mormor, åkte upp till willys en sväng och sen tillbaka till mormor igen för att invänta mamma. När hon väl kom blev det en vända till Willys igen där det handlades tvättmedel tandkräm och sånt grejs till mig och mamma handlade även saker hit hem.
Ja så nu ska allt vara klart, Imorgon är dagen här. Det har gått ruskit fort, nyss var det en månad kvar. :O
Men men nu är det bara att bita ihop och verkligen kämpa, och inte ge upp utan ta vara på den här tiden som annika sa :) man kanske möter den man gifter sig med!? vem vet ;) Det gjorde ju annika så varför skulle inte jag kunna göra de? ;)

Nej nu ska ja läsa lite bloggar tror ja, måste ju kolla om hanna Har lagt upp nåt nytt :) Det hade hon ju gjort, färgat håret hade hon gjort ;) Riktigt snyggt alltså eller vad tycker ni? :)



Snyggt va? :)

jag själv ska också färga håret snart, dock inte blont utan bruuuunt ;) Fast mörkare än vad jag har, det har ju blivit så blekt nu över sommarn ^^ Ska se om det finns nån bra hårfärgsprodukt som verkar bra :)
Nån som har nåt tips kanske? :)

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Hanna ♥

åh, vad snäll du är! :)



sv: aw, tack! själv har jag testat på lite alla möjliga hårfärger, men wella har jag hört ska vara bra. ;)



förlåt för sent svar, men det har varit mycket nu när jag precis börjat gymnasiet :)



kram!

2010-08-24 @ 15:49:34
URL: http://vetement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0