Bloggläsare!

Hejsan!
Bloggen har blivit väldigt torrlagd känner ja :P
Klickar ju aldirg in på bloggen och skriver, hm har väl tappat lusten kan ja tro xD Sitter mest och läser andras bloggar, och känner att ja vill va som dom, blogga varje dag, ha en snygg blogg, rena motsatsen till vad ja har känns det som xD Följer bland annat en blogg som ja tycker väldigt mycket om, bloggerskan, skriver om olika saker, webbsidetips, och massa annat skoj, Tycker att ni ska kika in på hennes blogg! :) www.vetement.blogg.se Idag, så hittade jag bland annat två plattänger som Hanna hade köpt, i Rosa och allt också ^^ Jag gillar rosa och skulle behöva en ny, så varför inte två till priset av en? :) Ska kila ner till expert så fort ja kan och se om jag hittar den :) Tack Hanna! :)

För övrigt så har jag legat sjuk sen i söndags, hög feber, förkyld och ont i halsen, men nu är det bara förkylningen kvar hoppas på att den också ska försvinna ganska snart :) på Lördag så flyttar ja, inte många dagar kvar nu alltså och det börjar kännas, är väldigt nervös ^^ Det är inte alla som flyttar 10 mil hemifrån de första dom gör när dom flyttar för första gången :P jaa, så just nu är det världens röra både här hemma och i mitt stackars huvud. Men det ska nog bli bra till slut :)

Nej nu ska ja läsa klart uppdatesen på Hannas blogg :) Spännande!

Btw, jag lånade bilden på plattängerna Hanna, hoppas att de är lugnt :)



Expert, 399 Kr :)


Kommentarer
Postat av: Hanna ♥

ååh, gud vad snällt av dig att skriva så gulligt om mig och min blogg! du anar inte hur glad du gör mig :) tack så hemskt mycket!! och klart det är ok att du lånar bilden, jag är bara glad att du köpte en likadan som du sett på min blogg liksom hihi :)



sv: men du hittade mig tillslut iaf! hihi, har accepterat dig nu ;)



ja, visst är han lite väl överdriven? tycker inte om han överhuvudtaget, men visste att jag skulle få en massa kommentarer om folk som tyckte helt tvärtom. :P



kram!

2010-08-19 @ 18:33:19
URL: http://vetement.blogg.se/
Postat av: Hanna ♥

sv: aw <3 du är så himla snäll du med ska du veta! jag blir så otroligt glad av dina alldeles för snälla kommentarer. du lyser verkligen upp min dag med dina fina ord! tack så hemskt mycket ännu en gång =)



hahaha jaa, sånna småfjortisar är verkligen skrattretande -.- och jag håller med dig, herregud, det är musik liksom?! :o usch, man blir så irriterad på sånna personer.



ha en jättebra dag nu emma!

kramis!

2010-08-20 @ 11:44:10
URL: http://vetement.blogg.se/
Postat av: Hanna ♥

sv: tack så mycket! du gör mig alltid lika glad med dina fina kommentarer :)



tyvärr är jag världssämst på att fixa bloggdesigner, därför köpte jag en av victoriasfashion.blogg.se. hon är jätteduktig! dock kostade det 150kr. ;/



kram!

2010-08-20 @ 16:10:04
URL: http://vetement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0