your hands in my hands..

godkväller på er.. har inte blivit mycket uppdatering idag, gick upp eller aa blev väckt runt tjugo i sex. För att sen va barnvakt till ett. Sen bar det iväg till mamma för att käka påskmiddag och fira påsken :) Och vilket väder vi haft idag minst 16 plus om inte mer :) LOVE IT! :D Var till och med ute UTAN jacka, så jävla sköööönt :) nu fattas bara brillorna och de riktiga sommarn :D läääääängtar :) ja vi va hos mamma heeela dan, var ute i den fina vädret och bara njööt :) För det är ju faktiskt bäst att ta vara på solen när den väl är här :) Intesant? :)
vi åkte hem vid åtta, och när vi kom blev vi mötta av strömavbrott, suuuuck tänkte vi som hade tänkt oss en film kväll.. fanns inget annat att göra än att slå på datorerna och tända massa ljus i väntan på att strömen skulle komma tillbaka ^^
Men de tog faktiskt inte så lång tid så var den tillbaka som tur va :)

jaaa ni sen har ja bara suttit här framför datan och segat. :P Har faktiskt fixat en ny haeder som ni kanske ser IGEN. :P
Och nu hoppas jag att jag inte ska behöva byta på ett tag :) Justja, satt och kollade på horoskop förut på dan och i mitt stod det (ett litet urdrag) " Mycket tyder också på att en resa förgyller din tillvaro ännu mer" :) Började genast som ni nog förstår börja tänka på den eventuella trippen till stockholm ^^ Och de är verkligen en resa som skulle förgylla min tillvaro men vi får väl se, hoppas iaf på det bästa :) Vill ju så gärna åka och träffa henne och Alisa igen :)

Tidigare kollade jag på det tredje avsnittet av "Jakten på Julia" ett rikitigt bra program faktiskt om jag får säga det själv :)
verkligen intressant att få följa vägen för dom och se vem som blir julia till musikalen "Romeo och Julia" som Morgan Alling ska själv ska regissera. :) Är ju faktiskt en tjej från vingåker med och tävlar :) Ellen :) Jätte duktigt enligt min mening, eller vad säger ni? :) hon gick ju iaf vidare till direktsändningarna så nu är de folket som bestämmer så vi får väl se hur långt det räcker för henne, bara att hålla tummarna (Y) :)
Och när jag kollade på den serien så körde dom en bra låt bababa is a beautiful nightmare ba baba... vill veta va den heter, så bra låt :D Nån som vet vad den heter? Så hjälp mig gärna :)

Nej nu ska ja nog strax göra mig klar för kudden, känner mig ganska trött faktiskt. Imorrn är de sovmorgon och de är ju rätt skönt :) så de ska vi ta vara på :) :D
Nej dags för tandborstning mina sötnosar!

Ha en fortsatt trevlig påskafton, Glad Påsk!

Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Fanny Walhed

Glad påsk :)

2010-04-04 @ 13:47:18
URL: http://komigenfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0