Torsdaaag :)

Heeeej på er! taskig uppdatering jag vet, men jag lovar att bättra mig :) Nu är snart den här veckan slut också kan inte fatta att tiden går så hiskerligt fort :O Snart står vi där med betygen i handen och springer ut lyckligare än nånsin :) Men tills dess ska de hända massa saker ^^

Imorrn är det äntligen FREEEEEDAAAAG :D
Fredagens schema ser ut såhär, Först skola som vanligt sen hem och duscha och greja sen ska Em styla mig :D Sminka och hårfix innan jag drar iväg till tessan på klassfest :D Ska bli superkul faktiskt :)
Efter klassfesten drar ett gäng av oss ner till statt för studentfest :D sjuuuukt kul kommer det att blir, är så gryyyyyymt tagggad!! :D:D:D:D
Och det är ju inte långt kvar till kryssningen heller kommer bli helkul ju :D Lääääängtaaaar :D:D:D

Vad ska ni andra göra imorrn när det är valborg? :D
Hoppas iaf att ni hittar på nåt kul :)

Just ja min klänning är färdig så den ska väl antagligen hämtas imorgon^^ Men alltid så ska ju de krånglas... suck.. men aja hoppas att de löser sig ^^

Nej ni dags att lägga sig snart kanske, behöver ju rätt mycket sömn eftersom de kommer bli en långg dag och natt imorrn ;)

BF3 är ni taggade!? :D:D:D:D:D:D

KLART SOM FAN VI ÄR :D:D:D:D:D:D:D:D


Kommentarer
Postat av: Anonym

phyeah :D håller alla tummar :D

2010-04-29 @ 22:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0